lol va elaka Jokkmokkare.
Iaf, den kungligaste, ja just det precis, kungligaste energidrycken av ALLA, är Franks. Den och Shark är godast.
Red bull = Pissigt dyr och inte super god. (Och för er som inte fattar så är denna endast känd/populär pga mass-reklamering och samt att Red bull var in väldigt tidigt i branchen, INTE för att det är den bästa energidrycken).
Power king = Bra pris, inte heller så jätte god men eftersom den är så billig ersätter denna Red Bull typ.
Euroshopper = nn ty, denna är piss billig, men den smakar i princip inget. Smakar så grundligt som det bara går.
Monster= Har en söt men så vek smak, och samma som Red bull så är den på tok för dyr.
Burn = Denna som Monster är söt i smaken, men den är brutalt mycket godare än den, rätt dyr men bland de dyra dryckerna är detta den bästa lätt.
Shark= Väldigt god, rätt dyr, men smaken är väldigt unik bland energidrycker, söt och god smak.
Franks = Kungen av alla, surare smak och extremt god, vinnare, bäst i test, approved by snälla Lulebor.
Ifall de finns nån annan jag ska bedömma, säg till

Quote (Chefen @ 7 Jun 2012 20:32)
du klämde då ur dig en jävla massa trådar..
förstörde franks pdol 04 :rolleyes: söp konstant på franks & renat
förövrigt red bull,annars får de va
Jävlar, det är på riktigt synd om dig isf ^^
Franks är det bästa vi fått här på jorden.
Quote (Deadlyy @ 7 Jun 2012 20:37)
Burn
Kom på den precis.
Den är den bästa av de dyra (Red bull, monster, burn)
This post was edited by Litttle_Brother on Jun 7 2012 12:39pm