d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Energidryck Tråden > Jajamen
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 7 2012 12:32pm
du klämde då ur dig en jävla massa trådar..

Quote (kaptenen @ 7 Jun 2012 18:28)
allt förutom franks, de e piss


förstörde franks pdol 04 :rolleyes: söp konstant på franks & renat


förövrigt red bull,annars får de va

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2012 12:35pm
lol va elaka Jokkmokkare.

Iaf, den kungligaste, ja just det precis, kungligaste energidrycken av ALLA, är Franks. Den och Shark är godast.

Red bull = Pissigt dyr och inte super god. (Och för er som inte fattar så är denna endast känd/populär pga mass-reklamering och samt att Red bull var in väldigt tidigt i branchen, INTE för att det är den bästa energidrycken).

Power king = Bra pris, inte heller så jätte god men eftersom den är så billig ersätter denna Red Bull typ.

Euroshopper = nn ty, denna är piss billig, men den smakar i princip inget. Smakar så grundligt som det bara går.

Monster= Har en söt men så vek smak, och samma som Red bull så är den på tok för dyr.

Burn = Denna som Monster är söt i smaken, men den är brutalt mycket godare än den, rätt dyr men bland de dyra dryckerna är detta den bästa lätt.

Shark= Väldigt god, rätt dyr, men smaken är väldigt unik bland energidrycker, söt och god smak.

Franks = Kungen av alla, surare smak och extremt god, vinnare, bäst i test, approved by snälla Lulebor.

Ifall de finns nån annan jag ska bedömma, säg till B)





Quote (Chefen @ 7 Jun 2012 20:32)
du klämde då ur dig en jävla massa trådar..



förstörde franks pdol 04  :rolleyes:  söp konstant på franks & renat


förövrigt red bull,annars får de va


Jävlar, det är på riktigt synd om dig isf ^^

Franks är det bästa vi fått här på jorden.



Quote (Deadlyy @ 7 Jun 2012 20:37)
Burn


Kom på den precis.

Den är den bästa av de dyra (Red bull, monster, burn)

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 7 2012 12:39pm
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Jun 7 2012 12:37pm
Quote (Litttle_Brother @ Jun 7 2012 07:35pm)
lol va elaka Jokkmokkare.

Iaf, den kungligaste, ja just det precis, kungligaste energidrycken av ALLA, är Franks. Den och Shark är godast.

Red bull = Pissigt dyr och inte super god.

Power king = Bra pris, inte heller så jätte god men eftersom den är så billig ersätter denna Red Bull typ.

Euroshopper = nn ty, denna är piss billig, men den smakar i princip inget. Smakar så grundligt som det bara går.
Monster= Har så vek smak, och samma som Red bull så är den på tok för dyr.

Shark= Väldigt god, rätt dyr, men smaken är väldigt unik bland energidrycker, söt och god smak.

Franks = Kungen av alla, surare smak och extremt god, vinnare, bäst i test, approved by snälla Lulebor.

Ifall de finns nån annan jag ska bedömma, säg till B)


Burn
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 7 2012 12:40pm
Jag köpte en monster idag Lemon Tea , den var faktiskt rätt go, men 30 spänn för den skiten.. inte värt de , dock 500ml

Vad kostar en Frank ? ;)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2012 12:44pm
Quote (heavypala @ 7 Jun 2012 20:40)
Jag köpte en monster idag Lemon Tea , den var faktiskt rätt go, men 30 spänn för den skiten.. inte värt de , dock 500ml

Vad kostar en Frank ? ;)


Franks har butikerna höjt i pris på senare år pga att den var så äckligt mycket billigare än alla andra, så nu är den höjd i pris så de får bra marginal på den.

Den kostar nu ca 13-15 kr.

Finns fortfarande för 10an på vissa ställen och på gamla goda tiden köpte man den för 3 för 20.

Och då är Franks 50 cl ofc.
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 7 2012 12:45pm
Quote (Litttle_Brother @ Jun 7 2012 06:44pm)
Franks har butikerna höjt i pris på senare år pga att den var så äckligt mycket billigare än alla andra, så nu är den höjd i pris så de får bra marginal på den.

Den kostar nu ca 13-15 kr.

Finns fortfarande för 10an på vissa ställen och på gamla goda tiden köpte man den för 3 för 20.

Och då är Franks 50 cl ofc.


Finns den i vanliga affärer som Maxi å sånt ?

eller finns den bara i sånnahär udda ställen ?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2012 12:47pm
Quote (heavypala @ 7 Jun 2012 20:45)
Finns den i vanliga affärer som Maxi å sånt ?

eller finns den bara i sånnahär udda ställen ?


nej, här i Luleå finns den både på Ica Maxi, Kvantum osv, har funnits på Coop också, vet ej om Willys har den atm.
Samt har jag sett den på få restauranger också :)


Shark borde du absolut också testa om du inte har gjort det.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 7 2012 12:50pm
Quote (Litttle_Brother @ Jun 7 2012 07:35pm)
lol va elaka Jokkmokkare.

Iaf, den kungligaste, ja just det precis, kungligaste energidrycken av ALLA, är Franks. Den och Shark är godast.

Red bull = Pissigt dyr och inte super god. (Och för er som inte fattar så är denna endast känd/populär pga mass-reklamering och samt att Red bull var in väldigt tidigt i branchen, INTE för att det är den bästa energidrycken).

Power king = Bra pris, inte heller så jätte god men eftersom den är så billig ersätter denna Red Bull typ.

Euroshopper = nn ty, denna är piss billig, men den smakar i princip inget. Smakar så grundligt som det bara går.

Monster= Har en söt men så vek smak, och samma som Red bull så är den på tok för dyr.

Burn = Denna som Monster är söt i smaken, men den är brutalt mycket godare än den, rätt dyr men bland de dyra dryckerna är detta den bästa lätt.

Shark= Väldigt god, rätt dyr, men smaken är väldigt unik bland energidrycker, söt och god smak.

Franks = Kungen av alla, surare smak och extremt god, vinnare, bäst i test, approved by snälla Lulebor.

Ifall de finns nån annan jag ska bedömma, säg till B)







Jävlar, det är på riktigt synd om dig isf ^^

Franks är det bästa vi fått här på jorden.





Kom på den precis.

Den är den bästa av de dyra (Red bull, monster, burn)


Håller nästan med till fullo ^^

Gillar Monster bra mycket, men visst, den är dyr

sen så har jag aldrig testat Shark
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 7 2012 12:52pm
Quote (Litttle_Brother @ Jun 7 2012 06:47pm)
nej, här i Luleå finns den både på Ica Maxi, Kvantum osv, har funnits på Coop också, vet ej om Willys har den atm.
Samt har jag sett den på få restauranger också :)


Shark borde du absolut också testa om du inte har gjort det.


Har bara testat euroshopper,burn , hastler och monster om jag ska va ärlig

Jag får sticka till maxi eller nåt skit å köpa frank imon då ;)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2012 12:53pm
Quote (Orvar @ 7 Jun 2012 20:50)
Håller nästan med till fullo ^^

Gillar Monster bra mycket, men visst, den är dyr

sen så har jag aldrig testat Shark


Jo, vet inte asså, Monster gillar jag inte alls av nån anledning.

Shark borde du testa, den är riktigt fin.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll