d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Röka I Plugget
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 6 2012 04:29pm
Quote (Litttle_Brother @ Jun 6 2012 11:03pm)
lol hur vet du det? känner du han?!

Also "wt-typ" vad är det?!


Han var med på någon intervju senare
Member
Posts: 33
Joined: Jun 2 2012
Gold: 0.00
Jun 7 2012 08:37am
lol
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2012 08:40am
Quote (Litttle_Brother @ Jun 6 2012 11:03pm)
lol hur vet du det? känner du han?!


Nej

Quote (berhemuli @ Jun 6 2012 11:25pm)
wt white trash i guess..


Ja

Quote (Orvar @ Jun 6 2012 11:29pm)
Han var med på någon intervju senare


Ja

Quote (egonomic89 @ Jun 7 2012 03:37pm)
lol


Ja

This post was edited by Svartermetalisk on Jun 7 2012 08:40am
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Jun 7 2012 10:13am
Quote (Litttle_Brother @ 6 Jun 2012 23:03)
lol hur vet du det? känner du han?!

Also "wt-typ" vad är det?!


där haru han, lite lagom fräsch
http://www.youtube.com/watch?v=7rRqkkWjJ3E
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 7 2012 10:18am
Har bara en fråga..

Vem varre som kasta?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll