d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 3 Stream Inferno Act1-4 > Svensk Witch-doctor
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 5 2012 03:34pm
Quote (SpAz. @ 5 Jun 2012 22:59)
hehe snorloskerna?
japp - hoppas jag ska hitta nå fint bara. är på en bra run nu


vad kör du med för på grasp och hex?

samt passives

This post was edited by ChingeR on Jun 5 2012 03:44pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 5 2012 03:45pm
Quote (bomben @ 5 Jun 2012 23:31)
Lirar du HC?

Är själv i a1 inferno och behöver ngn att farma goblins med ._.

Edit; haha kollade streamen -.- SC

hc inferno vågar jag INTE :D

Quote (ChingeR @ 5 Jun 2012 23:34)
vad kör du med för på grasp och hex?

samt passives


http://us.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#faUdZR!ZUV!caZaaZ

This post was edited by SpAz. on Jun 5 2012 03:45pm
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Jun 5 2012 03:55pm
Quote (SpAz. @ Jun 5 2012 10:45pm)


Haha man UP!!! vad har du för några stats? Life / reduce dmg / dps / resist etc

Edit; jag undrar detta för att veta när det är safe att progressa.. har själv 40k hp / 61% reduce dmg / 9,3k dps / 150 resist

lirar wiz

This post was edited by bomben on Jun 5 2012 03:56pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 5 2012 03:58pm
Quote (bomben @ 5 Jun 2012 23:55)
Haha man UP!!! vad har du för några stats? Life / reduce dmg / dps / resist etc

Edit; jag undrar detta för att veta när det är safe att progressa.. har själv 40k hp / 61% reduce dmg / 9,3k dps / 150 resist

lirar wiz


28khp, 600@res, 41kdps, 3200armor, 16%dodge typ
spirit wessel
tål en del men dör såklart ibland act3/4 inferno
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Jun 5 2012 04:15pm
Quote (SpAz. @ Jun 5 2012 10:58pm)
28khp, 600@res, 41kdps, 3200armor, 16%dodge typ
spirit wessel
tål en del men dör såklart ibland act3/4 inferno


Okey, jo behöver jobba på resist.. jo ^^ såg att du dog "en del" mot några arcane mobs i a3 precis innan du stängde av streamen
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 5 2012 04:34pm
Quote (bomben @ 6 Jun 2012 00:15)
Okey, jo behöver jobba på resist.. jo ^^ såg att du dog "en del" mot några arcane mobs i a3 precis innan du stängde av streamen


4player gårinte med 3p varav tvåetanks. behöver 22dpstank

kmr testa hc ja med

This post was edited by SpAz. on Jun 5 2012 04:35pm
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Jun 6 2012 06:14am
nn titta på newb som dör hela tiden












































<3
Member
Posts: 205,325
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 6 2012 06:55am
10k+ viewers
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 6 2012 07:46am
Live 7 viewers :p
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jun 6 2012 07:51am
Quote (SpAz. @ 6 Jun 2012 14:46)
Live 7 viewers :p


lol'd du dog =d
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll