Quote (Marcusd0 @ 5 Jun 2012 16:35)
Dricker en kall corona och njuter av maten med familjen.
Ärre fest grabbar?!?!?????!!!!
trodde du var antingen 17 eller 22.. men att du tar studenten nu var en skräll

Och nej ingen fest, det är jag glad för, senast jag gick ut när det var massa studenter hamna jag nästan i bråk ett par gånger.. Iofs var jag rätt full också och kanske inte borde ha jävlats tillbaka till svennebananer.. Men tar hellre en utekväll när jag slipper se småbarn ute.. xD
+ att jag jobbar inatt ^^