d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Studenten
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Jun 5 2012 09:59am
JGA TAR STUDNENT PÅTORSDAAAAAAAAAAAAAA
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 5 2012 10:13am
Quote (sofft @ 5 Jun 2012 15:39)
This XD wtf marcus ut och sup :/



this


sen så ringer du mig på skype 2-3 tiden så jag kan få en update
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 5 2012 05:15pm
Quote (Marcusd0 @ 5 Jun 2012 16:35)
Dricker en kall corona och njuter av maten med familjen.

Ärre fest grabbar?!?!?????!!!!


trodde du var antingen 17 eller 22.. men att du tar studenten nu var en skräll :O


Och nej ingen fest, det är jag glad för, senast jag gick ut när det var massa studenter hamna jag nästan i bråk ett par gånger.. Iofs var jag rätt full också och kanske inte borde ha jävlats tillbaka till svennebananer.. Men tar hellre en utekväll när jag slipper se småbarn ute.. xD
+ att jag jobbar inatt ^^
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 5 2012 07:04pm
Jag var bäst på dansgolvet och fixa ligg åt polarn men han baila, fick även en gaming d3 diskussion med en gammal polare efter festen. GG dag, afk sleep
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 5 2012 07:12pm
Quote (Marcusd0 @ 6 Jun 2012 03:04)
Jag var bäst på dansgolvet och fixa ligg åt polarn men han baila, fick även en gaming d3 diskussion med en gammal polare efter festen. GG dag, afk sleep


Sist sedd: 1 minutes ago

You lie!
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Jun 6 2012 01:06am
Gratulerar alla studenter till arbetslösheten!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 6 2012 03:25am
Quote (Brasken @ Jun 6 2012 07:06am)
Gratulerar alla studenter till arbetslösheten!



detta! Förr ryckte arbetsgivarna i kragen på dem, nu får alla ligga på soffan :/
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll