d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fascisten I Mig Fick Precis Liv!
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Jun 4 2012 01:49pm
Fantastisk kvinna
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 4 2012 02:04pm
Somalias nationalsång
http://www.youtube.com/watch?v=bEBbu-wkKrs

Quote (berhemuli @ 4 Jun 2012 21:46)
äntligen en vettig idé, röstar ja obv! (nej är inte allvarlig, även om låten i sig har stört mig oerhört alla jävla vm turneringar) :D

Jag gillar det faktumet att man spelar nationalsången innan sportevenemang.
Blir fan lycklig när jag hör den när man är på hockey :D
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Jun 4 2012 02:12pm
Kan någon citera? Vägrar klicka mig in på kvällshoran... Min hjärna fylls med tillräckligt mycket gojja från all annan populärmedia jag försöker men inte helt lyckas undkomma.
Member
Posts: 3,502
Joined: Dec 1 2009
Gold: 4,728.70
Jun 4 2012 02:19pm
Quote (Dreamfuel @ Jun 4 2012 09:12pm)
Kan någon citera? Vägrar klicka mig in på kvällshoran... Min hjärna fylls med tillräckligt mycket gojja från all annan populärmedia jag försöker men inte helt lyckas undkomma.


Behövs ingen citering, inte värt att bry sig om ens tbh...

Någon som haft för mycket fritid och helt enkelt granskat den svenska nationalsången på ett helt idiotiskt sätt..

Finns bättre saker att ägna sin tid åt.. :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 4 2012 02:30pm
Quote (PlaaD @ 4 Jun 2012 22:04)
Somalias nationalsång
http://www.youtube.com/watch?v=bEBbu-wkKrs


Jag gillar det faktumet att man spelar nationalsången innan sportevenemang.
Blir fan lycklig när jag hör den när man är på hockey :D


Ah jo iofs, för då spelas finlands också.. o då blir jag glad mikko. :D
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 4 2012 02:39pm
raderade allt jag skrev.. kommer nog få en perm ip ban
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 4 2012 03:25pm
Quote (Makta @ 4 Jun 2012 21:32)
Finns ju en bild på häxan högst upp på sidan!


Ok missade det.



Btw vem menar du då när du sa "ge killen ett nackskott"?


Quote (Makta @ 4 Jun 2012 21:38)
http://www.aftonbladet.se/multimedia/archive/01151/kolumnistv_elisabe_1151725w.gif

Snygg!?


Lol jaha, hon...

Hon är ju troll eller nåt. Aja kvinnologik/10 eller nåt.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 4 2012 03:27pm
Asså Makta när ska du komma ut som nassebjörn?

Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jun 4 2012 03:40pm
Quote (Makta @ Jun 4 2012 09:38pm)
http://www.aftonbladet.se/multimedia/archive/01151/kolumnistv_elisabe_1151725w.gif

Snygg!?


man ser ju på bilden att hon älskar kolsvarta dolmar i prutten.

also. artikeln handlar inte om att den är rasistisk utan att den får oss att framstå som hycklare?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 4 2012 03:47pm
Quote (Svartermetalisk @ 4 Jun 2012 22:27)
Asså Makta när ska du komma ut som nassebjörn?


Är skillnad på folkvett/icke politiskt korrekt och nassebjörn.. :angry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll