d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Bakelse Tråden > Jao
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 4 2012 12:02pm
Är ganska kass på att baka tbh, föredrar att äta :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 4 2012 01:02pm
Quote (heavypala @ 4 Jun 2012 17:36)
Här kan ni berätta vilken bakelse ni tycker är godast och roligast att baka.

Själv ligger ju klassiska Chokladbollen på 1a plats för mig,


NEGERBOLLAR DITT MIFFO! :angry:
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 4 2012 01:53pm
Quote (Makta @ Jun 4 2012 07:02pm)
NEGERBOLLAR DITT MIFFO! :angry:


min mamma sa att man inte får säga negerbollar, hon sa att svartbollar var godare och bättre
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 4 2012 02:00pm
Quote (Makta @ 4 Jun 2012 21:02)
NEGERBOLLAR DITT MIFFO! :angry:


-what you call those?

-nege... No... no .. no we call them wienerbread

-oh no you dont

älskar filmen XD måste fan låna hem den :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 4 2012 02:05pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 4 2012 02:05pm
Quote (Intenso8 @ 4 Jun 2012 19:50)
runkbullar och bukkakke obv!


Aldrig smakar bukkakke faktiskt, fast har för mig att Swify hade ett bra recept på det?

Kladdkaka är winwinwin imo.
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Jun 4 2012 02:19pm
Quote (Intenso8 @ 4 Jun 2012 22:00)
-what you call those?

-nege... No... no .. no we call them wienerbread

-oh no you dont

älskar filmen XD måste fan låna hem den :)

Hahahaha :D


Tycker att Silviakakan är jäävligt gooo, vet dock inte vad jag gillar att baka mest.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 4 2012 02:58pm
Quote (Intenso8 @ 4 Jun 2012 20:00)
-what you call those?

-nege... No... no .. no we call them wienerbread

-oh no you dont

älskar filmen XD måste fan låna hem den :)



låna hem?! här är man pirat och nu ska jag ta hem den filmen just därför!

Quote (Makta @ 4 Jun 2012 19:02)
NEGERBOLLAR DITT MIFFO! :angry:



har man en kokbok med några år på nacken så står det klart och tydligt negerboll :) så de är ju sant!

bevara negerbollen!

This post was edited by Chefen on Jun 4 2012 02:59pm
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jun 5 2012 08:53am
Quote (d0oh @ 4 Jun 2012 18:12)
bollar


vet inte varför men skratta åt denna kommetar xD
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jun 5 2012 09:08am
Quote (heavypala @ 4 Jun 2012 17:36)
Här kan ni berätta vilken bakelse ni tycker är godast och roligast att baka.

Själv ligger ju klassiska Chokladbollen på 1a plats för mig,


MENAR DU NEGERBULLE?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll