Quote (PlaaD @ 3 Jun 2012 14:40)
Lies it's all lies!!!!!
Eller kanske därför alla skriver L_B alt. L_S hela tiden för ingen vågar stava fel.

Quote (SCXiao @ 3 Jun 2012 15:23)
Litttle_Sister *
Är inte female

Shemale och female är faktiskt skillnad!!
Quote (Mikob @ 3 Jun 2012 15:24)
WTFFFFF
Visa goldlogs, du måste bytt nu.
Nej har inte det xD
Quote (Teposen @ 3 Jun 2012 15:26)
Han har alltid hetat med 3 T:n.
This!
