d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Köpa 21-23" Skärm! > Förslag Upskattas!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,442
Joined: Dec 7 2008
Gold: 2,050.99
Jun 3 2012 03:57am
Quote (Intenso8 @ 3 Jun 2012 11:32)
du dödar det mesta genom att använda hdmi.

döda pixlar får du av skit skärmar dvs budget skärmar pretty much.

annars går du in på blocket letar på en 300-500budget skärm sen spara upp till en ordentlig skärm.


Så antingen tar jag vilken 1000-1500krs skärm som helst med HDMI, eller så saftar jag på för en kvalitetsskärm?

Hur mycket kostar en ordentlig skärm då? :)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 3 2012 04:35am
en 21-23 tum kanske går på 2000-2500 så det är ju inte mycket mer (sen finns det ju alltid såna för 5000+)

stödjer ditt grafikkort VGA så skulle jag köra på det, dvs om du ska köra fps på den

sen bör du gå in på en affär du vet har bra garanti avtal :)

märke som jag har bra erfarenhet av är ju BenQ,ASUS och Samsung

Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Jun 3 2012 08:52am
Ordentlig skärm = 120 hz, 2ms, 16:9, DVI/HDMI. GLHF
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 3 2012 09:45am
Quote (whifrA @ 3 Jun 2012 16:52)
Ordentlig skärm = 120 hz, 2ms, 16:9, DVI/HDMI. GLHF


sen när stödjer hdmi mer än 60hz?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll