d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tävling Gissa Shotten
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
Jun 1 2012 07:08am
Quote (Kerzhakov @ 1 Jun 2012 14:05)
meh

Kahlua och kärnmjölk


aldrig hört talats om kärnmjölk :P
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 1 2012 07:10am
Quote (Fagg3 @ Jun 1 2012 02:08pm)
aldrig hört talats om kärnmjölk :P


Man brukade dricka de back in the days
tyvärr är de svårt att få tag på idag, i stort sätt omöjligt -.-
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
Jun 1 2012 07:13am
Quote (Kerzhakov @ 1 Jun 2012 14:10)
Man brukade dricka de back in the days
tyvärr är de svårt att få tag på idag, i stort sätt omöjligt -.-


googlade upp det. Det verkar inte särskilt gott ^^
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 1 2012 07:26am
direkt i från muuuu
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 1 2012 10:03am
kahula skitet och keso kanske? xD
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 1 2012 11:02am
Quote (Litttle_Brother @ 1 Jun 2012 16:03)
kahula skitet och keso kanske? xD


läs tråden noob
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 1 2012 11:19am
Quote (eviilution @ 1 Jun 2012 19:02)
läs tråden noob


fakk jo!
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jun 1 2012 11:38am
kahula skitet och keso kanske? xD
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 1 2012 11:57am
Quote (orvars @ 1 Jun 2012 17:38)
kahula skitet och keso kanske? xD



Quote (eviilution @ 1 Jun 2012 17:02)
läs tråden noob


sdfsdfdsf
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 1 2012 12:00pm
kahula skitet och keso kanske? xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll