d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > En Kvinnlig Barbarian, Va?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 30 2012 11:03am
hörde att teposens alla karaktärer är female och så tar han av så mycket eq som möjligt för att....



if you know what im saying
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,141.92
May 30 2012 11:24am
Quote (Ekaan @ 30 May 2012 19:03)
hörde att teposens alla karaktärer är female och så tar han av så mycket eq som möjligt för att....



if you know what im saying


kunna sniffa
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 31 2012 01:25am
Fortfarande, att det ens finns en kvinnlig barbarian är ologiskt på alla sätt.

Witch Doctor som skall vara motsvarighet till de högre stammar i Afrika kan även dem vara kvinnliga, som sysselsätter sig med häxkonst.
En Wizard är som många vet redan välkänt att det faktiskt fanns/finns i samtliga kön.

Inom Buddhismen finns det än idag kvinnliga munkar.

Demon Hunter å andra hand är en fantasikaraktär där ingen inspiration är taget från historien/omvärlden.

Barbarians är som de första 3 taget ur ett historiskt initiativ och att det ens finns en kvinnlig roll för det är helt ologiskt och finns inte ens i tanken.
Vad kommer härnäst? En kvinnlig Eminem? En kvinnlig Hitler?
Nej, det funkar inte Blizzard... Vilken besvikelse.

En barbarian skall vara en man, förbli en man, inte vara en kvinna som är biträde för ett skolkök.

Att ens argumentera emot är ett feministiskt initiativ och jag antar att ni alla har en korv mellan benen.

Skärpning.

/Lord Brandon

Det är aldrig okej att kvinnor är någonting annat än köksbiträden och sliddjur. Detta skall ej diskuteras.


This post was edited by Zquidy on May 31 2012 01:27am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,141.92
May 31 2012 01:29am
Quote (Zquidy @ 31 May 2012 09:25)
Det är aldrig okej att kvinnor är någonting annat än köksbiträden och sliddjur. Detta skall ej diskuteras.


Quote (Zquidy @ 31 May 2012 09:25)
Witch Doctor som skall vara motsvarighet till de högre stammar i Afrika kan även dem vara kvinnliga, som sysselsätter sig med häxkonst.

En Wizard är som många vet redan välkänt att det faktiskt fanns/finns i samtliga kön.

Inom Buddhismen finns det än idag kvinnliga munkar.


You were saying?
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 31 2012 03:23am
Quote (SCXiao @ May 31 2012 09:29am)
You were saying?


Även dessa kvinnor som med logisk förstående för dess ursprung är även dem sliddjur och köksbiträden, den barbariska sliddjuret är bara någorlunda värre då hon utgör inget annat än inkompetent-patetiskt-misslyckande av blizzard.
Member
Posts: 683
Joined: Sep 25 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 31 2012 03:25am
Quote (SCXiao @ May 31 2012 09:29am)
You were saying?


Inkompetent sherlock feminist hahahahahahahahahahaah
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
May 31 2012 03:26am
glädjer mig att vi har en gemensam tanke.

This post was edited by Strayboy on May 31 2012 03:27am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,141.92
May 31 2012 03:30am
Quote (Zquidy @ 31 May 2012 11:23)
Även dessa kvinnor som med logisk förstående för dess ursprung är även dem sliddjur och köksbiträden, den barbariska sliddjuret är bara någorlunda värre då hon utgör inget annat än inkompetent-patetiskt-misslyckande av blizzard.


Måste vara jobbigt med ett sånt mindervärdeskomplex, fick du inte tillräckligt med kärlek utav din mor som barn eller vad är det frågan om?
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 31 2012 03:48am
Quote (SCXiao @ May 31 2012 11:30am)
Måste vara jobbigt med ett sånt mindervärdeskomplex, fick du inte tillräckligt med kärlek utav din mor som barn eller vad är det frågan om?


Varför skall jag känna att jag har ett mindervärdeskomplex när det rent allmänt är en fakta att sliddjur är en lägre och nedsatt klass i dagens samhälle?
Att sätta sig ner mer markant som Blizzard har gjort med att skapa en barbarisk hona som inte ens någonsin existerat varken i dåtid eller nutid tyder helt och hållet på hur inkompetenta-hjärntvättade-feminister hela spelet är. Vill man spela en kvinnoroll, jovisst, välj en kvinnlig karaktär men att det ens finns en klass som aldrig någonsin har existerat och att de helt enkelt har gjort den just för att bredda ut och att ge alla karaktärer sliddjurstillstånd är bara absurt.

En barbar ska tänja Diablo i analen, en barbarisk sliddjur ska sitta hemma och sära på benen iväntan på att mannen skall komma hem.
Och att ifrågasätta mitt privata liv tyder helt klart på att du inte är nog i samma nivå som mig för att debattera huruvida detta ämne är rätt eller inte.

Däremot är du varmt välkommen att komma tillbaka när du är det!

/Lord Brandon

This post was edited by Zquidy on May 31 2012 03:49am
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
May 31 2012 03:50am
Låt det finnas en kvinnlig barb bara för helvete. Vad gör det dig? Du behöver inte spela den.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll