Quote (SCXiao @ May 31 2012 11:30am)
Måste vara jobbigt med ett sånt mindervärdeskomplex, fick du inte tillräckligt med kärlek utav din mor som barn eller vad är det frågan om?
Varför skall jag känna att jag har ett mindervärdeskomplex när det rent allmänt är en fakta att sliddjur är en lägre och nedsatt klass i dagens samhälle?
Att sätta sig ner mer markant som Blizzard har gjort med att skapa en barbarisk hona som inte ens någonsin existerat varken i dåtid eller nutid tyder helt och hållet på hur inkompetenta-hjärntvättade-feminister hela spelet är. Vill man spela en kvinnoroll, jovisst, välj en kvinnlig karaktär men att det ens finns en klass som aldrig någonsin har existerat och att de helt enkelt har gjort den just för att bredda ut och att ge alla karaktärer sliddjurstillstånd är bara absurt.
En barbar ska tänja Diablo i analen, en barbarisk sliddjur ska sitta hemma och sära på benen iväntan på att mannen skall komma hem.
Och att ifrågasätta mitt privata liv tyder helt klart på att du inte är nog i samma nivå som mig för att debattera huruvida detta ämne är rätt eller inte.
Däremot är du varmt välkommen att komma tillbaka när du är det!
/Lord Brandon
This post was edited by Zquidy on May 31 2012 03:49am