d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tävling: Lottar Ut En Orb Of Rainbow
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 27 2012 05:00pm
Quote (berhemuli @ 27 May 2012 23:59)
För ekaan:
http://i.imgur.com/2003w.png


Quote (Ekaan @ 27 May 2012 23:58)
http://i.imgur.com/2003w.png


Win! :P
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 27 2012 05:01pm
berhemuli du räknas som svensk! Bråkar Phear så skicka Mona Sahlin på honom!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 27 2012 05:04pm
Quote (Makta @ 28 May 2012 01:01)
berhemuli du räknas som svensk! Bråkar Phear så skicka Mona Sahlin på honom!


Haha, säljer inte min "finskhet" för en rainbow orb! :D nää men behöver inte nån orb :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 27 2012 05:24pm


nuff said

kan ju säga att kvällen vart åt helvette i ren sökan på sympati

1,datastolen är homosexuell och antastar mitt håriga pojkarsle
2,folket på skype dissar :(
3, får och köpte käk på max och beställde ofc en fet jätte burgare med massa extra? jo, vad fick jag? en liten sketen tönt burgare MEN fick pynta för de jag beställde ofc..
4, efter jag käkat den äckliga mini burgaren startade jag ett lol game och köttade allt och alla, sen så fick jag blue screen

GG

This post was edited by Chefen on May 27 2012 05:29pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 27 2012 05:48pm
Quote (Chefen @ 28 May 2012 00:24)
http://i47.tinypic.com/mmbmvk.jpg

nuff said

kan ju säga att kvällen vart åt helvette i ren sökan på sympati

1,datastolen är homosexuell och antastar mitt håriga pojkarsle
2,folket på skype dissar :(
3, får och köpte käk på max och beställde ofc en fet jätte burgare med massa extra? jo, vad fick jag? en liten sketen tönt burgare MEN fick pynta för de jag beställde ofc..
4, efter jag käkat den äckliga mini burgaren startade jag ett lol game och köttade allt och alla, sen så fick jag blue screen

GG


Vi i swesub kör en diktatur och då finns det inte plats för sympati.. RAUS!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 27 2012 06:05pm
Quote (berhemuli @ May 28 2012 12:04am)
Haha, säljer inte min "finskhet" för en rainbow orb!    :D  nää men behöver inte nån orb :)


Lol, klassar inte dig som finsk, klart du får vara med :D

Onsdag 23:00 är sluttiden :)

/E; För att göra det extra rättvist så lägger jag upp en poll på onsdag morgon med samtliga "bidrag" så får svenskarna rösta fram nåt (och berhemuli)

This post was edited by PhearCIII on May 27 2012 06:13pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 27 2012 06:33pm
Quote (Makta @ 27 May 2012 23:48)
Vi i swesub kör en diktatur och då finns det inte plats för sympati.. RAUS!



makata! gerrreee då :(

btw herr snickardojja, aldrig fattat dina tyska fraser på allt skit du säger haha :D



This post was edited by Chefen on May 27 2012 06:34pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 27 2012 06:47pm
Quote (Chefen @ 28 May 2012 01:33)
makata! gerrreee då :(

btw herr snickardojja, aldrig fattat dina tyska fraser på allt skit du säger haha :D


Raus betyder typ ut. Typ när man tömmer en lastbil med soldater så kan man höra ett befäl skrika RAUS!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 27 2012 10:16pm
Varför.. för att det är så här det känns när man inte har en! :



Förövrigt målat med touchpad.. pluspoäng! :P

This post was edited by berhemuli on May 27 2012 10:21pm
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
May 28 2012 01:23am
Gief.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll