Quote (MartinS @ 27 May 2012 19:15)
drar ur passagerarstolen ur bilen?
rätt sköna säten i a6'an, men den ska inte strippas

kanske en cheva kaptenstol?
Quote (Charlieone @ 27 May 2012 20:06)
tldr: vart kan man köpa bra, sköna datastolar?
har en från Jysk som är jävligt oskön.
np
måste ju säga att texten var otroligt långt, nästan så lång så ordet ''långt'' fick en helt ny betydelse, en helt nu dimensioner
nej nu vart de långt igen.. tl;dr dra rövhålet över ögat
Quote (pawa @ 27 May 2012 20:40)
allt från jysk är skräp, fo real
IKEA-stolarna för 500-700 eller vad de kostar är uberprisvärda, riktigt bra skit

hade 20 mil enkel till ikea och 2 minuter till jysk.. vet att allt är skärp där haha, helt otroligt att kedjan finns kvar, vi får väl helt enkelt tacka det mångkulturella avlånga landet!