d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Känns Som Detta är Rätt Fråga > För Det Här Forumet
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 27 2012 02:03pm
Quote (MartinS @ 27 May 2012 21:15)
drar ur passagerarstolen ur bilen?


eller fixa en från skroten :) måste man ju nästan prova :) dock har man ingen fot med hjul på som man kan svetsa fast :)
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 27 2012 02:06pm
Quote (Chefen @ May 27 2012 08:18pm)
nu är det så att jag nyss köpt en ny datastol, MEN gjorde mitt livs misstag

vad som händer efter 1 timme:
*man får ont i arslet
*det börjar bli varmt
*börjar bli oskönt
efter 2 timmar:
*saft bildning börjar träda fram
*man börjar svära som mina kära vänner i skype får lida av

efter 3 timmar:
*man har tappat suget å springa
*man har utvecklat en mindre amazonas flodsystem
*chips suget & kaffe suget ökar
*man blir allt mer främlingsfientlig & rasistisk
*man behöver inte kriga vid ev nästa toalett besök vilket resulterar i att jag inte hinner bläddra igenom en bilsport

efter 4 timmar:
*hatet mot jysk går inte att beskriva


så nu kommer följande fråga! VART och VILKEN datastol skall man köpa för att sitta bekvämt?


tldr: vart kan man köpa bra, sköna datastolar?
har en från Jysk som är jävligt oskön.


np

This post was edited by Charlieone on May 27 2012 02:06pm
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 27 2012 02:40pm
allt från jysk är skräp, fo real
IKEA-stolarna för 500-700 eller vad de kostar är uberprisvärda, riktigt bra skit :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 27 2012 02:44pm
Quote (pawa @ 27 May 2012 22:40)
allt från jysk är skräp, fo real
IKEA-stolarna för 500-700 eller vad de kostar är uberprisvärda, riktigt bra skit :D


this

köpte en från jysk.. höll iförsig i ett halvår.. sen plötsligt BOOM hjulen lossna en för en i stolen, typ som att den inte klarade av vikten.. men jag är inte sååå tung.. :D köpte en i princip likadan från IKEA funkat nu i 2-3år utan problem!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 27 2012 04:10pm
Quote (MartinS @ 27 May 2012 19:15)
drar ur passagerarstolen ur bilen?



rätt sköna säten i a6'an, men den ska inte strippas :)

kanske en cheva kaptenstol?



Quote (Charlieone @ 27 May 2012 20:06)
tldr: vart kan man köpa bra, sköna datastolar?
har en från Jysk som är jävligt oskön.


np



måste ju säga att texten var otroligt långt, nästan så lång så ordet ''långt'' fick en helt ny betydelse, en helt nu dimensioner

nej nu vart de långt igen.. tl;dr dra rövhålet över ögat
Quote (pawa @ 27 May 2012 20:40)
allt från jysk är skräp, fo real
IKEA-stolarna för 500-700 eller vad de kostar är uberprisvärda, riktigt bra skit :D



hade 20 mil enkel till ikea och 2 minuter till jysk.. vet att allt är skärp där haha, helt otroligt att kedjan finns kvar, vi får väl helt enkelt tacka det mångkulturella avlånga landet!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 27 2012 05:00pm
Quote (Chefen @ 27 May 2012 20:22)
den själ som länkar nått underbart får en donate på hela 10 fg  ^_^




njaaa.. finns inte riktigt nån bra affär i stan,vart runt redan

och när jag väl hittat en har dom designa skiten till en 140 cm asiat på hela 45 kg  :angry:  s


B)

känn äran att jag la min 32k post i din stolstråd.


ontopic: du vore skaffa dig en bättre röv, som han i cyanide and happiness

This post was edited by ChingeR on May 27 2012 05:02pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 27 2012 06:38pm
Quote (ChingeR @ 27 May 2012 23:00)
B)

känn äran att jag la min 32k post i din stolstråd.


ontopic: du vore skaffa dig en bättre röv, som han i cyanide and happiness



ching!

äre skype och snacka allvar? :angry:
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 28 2012 03:58am
Quote (Chefen @ May 28 2012 12:10am)
rätt sköna säten i a6'an, men den ska inte strippas :)

kanske en cheva kaptenstol?






måste ju säga att texten var otroligt långt, nästan så lång så ordet ''långt'' fick en helt ny betydelse, en helt nu dimensioner

nej nu vart de långt igen.. tl;dr dra rövhålet över ögat


hade 20 mil enkel till ikea och 2 minuter till jysk.. vet att allt är skärp där haha, helt otroligt att kedjan finns kvar, vi får väl helt enkelt tacka det mångkulturella avlånga landet!


otroligt lång för vad du ville ha sagt,
Ditt försök till att vara rolig misslyckades återigen.
http://blogg.se vsg
Member
Posts: 3,512
Joined: Aug 3 2008
Gold: 0.00
May 28 2012 04:54am
Quote (Chefen @ 27 May 2012 20:18)
nu är det så att jag nyss köpt en ny datastol, MEN gjorde mitt livs misstag

vad som händer efter 1 timme:
*man får ont i arslet
*det börjar bli varmt
*börjar bli oskönt
efter 2 timmar:
*saft bildning börjar träda fram
*man börjar svära som mina kära vänner i skype får lida av

efter 3 timmar:
*man har tappat suget å springa
*man har utvecklat en mindre amazonas flodsystem
*chips suget & kaffe suget ökar
*man blir allt mer främlingsfientlig & rasistisk
*man behöver inte kriga vid ev nästa toalett besök vilket resulterar i att jag inte hinner bläddra igenom en bilsport

efter 4 timmar:
*hatet mot jysk går inte att beskriva


så nu kommer följande fråga! VART och VILKEN datastol skall man köpa för att sitta bekvämt?


Datastolar är overrated ^^
Kör med en fåtölj!
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 28 2012 04:55am
Sitter i soffa =D
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll