Quote (Giraff @ 27 May 2012 22:02)
Så har jag en ZTE ;PpPppPPpPPpPPpppPpPPPpPPppPppPPpPPppPPPppPppPPppppPPPpppPPPpp
Bara för att du är så speciell..

Quote (Dinkydamn @ 27 May 2012 21:53)
SWE?!
RUS?!
Quote (Charlieone @ 27 May 2012 21:01)
errrrr, läste avtalet för "minimitankningsdealen" precis. det är ju skit, köp ett abonnemang istället.
Kanske man ska kolla igenom. Vad jag förstod var det "tanka för 185 varje månad i 2 år och få en tele!".. Tanka för 185 varje månad utan tele nu

Edit: Bah killen var ju inte ryss.. Var ju serbiska han hade på sin sida
This post was edited by Makta on May 27 2012 03:12pm