d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Samsung Galaxy Ace
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 27 2012 03:10pm
Quote (Giraff @ 27 May 2012 22:02)
Så har jag en ZTE ;PpPppPPpPPpPPpppPpPPPpPPppPppPPpPPppPPPppPppPPppppPPPpppPPPpp


Bara för att du är så speciell.. :lol: :angry:

Quote (Dinkydamn @ 27 May 2012 21:53)
SWE?!


RUS?!

Quote (Charlieone @ 27 May 2012 21:01)
errrrr, läste avtalet för "minimitankningsdealen" precis. det är ju skit, köp ett abonnemang istället.


Kanske man ska kolla igenom. Vad jag förstod var det "tanka för 185 varje månad i 2 år och få en tele!".. Tanka för 185 varje månad utan tele nu :angry:

Edit: Bah killen var ju inte ryss.. Var ju serbiska han hade på sin sida :lol:

This post was edited by Makta on May 27 2012 03:12pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 27 2012 06:49pm
Quote (Giraff @ May 27 2012 11:02pm)
Så har jag en ZTE ;PpPppPPpPPpPPpppPpPPPpPPppPppPPpPPppPPPppPppPPppppPPPpppPPPpp


du ska alltid vara bättre än alla andra!! :(
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 28 2012 02:13pm
Quote (Makta @ May 27 2012 11:10pm)
Bara för att du är så speciell.. :lol: :angry:



RUS?!



Kanske man ska kolla igenom. Vad jag förstod var det "tanka för 185 varje månad i 2 år och få en tele!".. Tanka för 185 varje månad utan tele nu :angry:

Edit: Bah killen var ju inte ryss.. Var ju serbiska han hade på sin sida :lol:


skillnaden mellan detta avtal och ett abo är att om du inte skulle tanka för 185kr en månad så får du en slutfaktura på 185 x antalet månader kvar.
Missar du att betala en räkning får du en påminnelse.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll