d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hej
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 25 2012 04:17pm
Känner bara igen signaturen. Tror jag?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 25 2012 04:22pm
Quote (Spetch @ May 25 2012 11:11pm)
En jspares värsta mardröm


Äh, fuck dat.. Man går in på en annan webläsare och surfar ändå!

Quote (Teposen @ May 25 2012 11:17pm)
Känner bara igen signaturen. Tror jag?


Han, iMaz och 3D-Lindell var ju sköna anhängare här förr :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,187.17
May 26 2012 12:28am
Quote (Teposen @ 26 May 2012 00:17)
Känner bara igen signaturen. Tror jag?


Detta var innan din tid
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 26 2012 04:28am
Quote (Teposen @ 26 May 2012 00:17)
Känner bara igen signaturen. Tror jag?


Quote (SCXiao @ 26 May 2012 08:28)
Detta var innan din tid


:ph34r:
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
May 26 2012 04:55pm
Aja, fick ju en 24h suspension där då. Var ju tvungen att kolla om öh.. "Voldemort" fortfarande var censurerat. Det var det.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 27 2012 07:28am
Quote (Fagg3 @ 27 May 2012 00:55)
Aja, fick ju en 24h suspension där då. Var ju tvungen att kolla om öh.. "Voldemort" fortfarande var censurerat. Det var det.


:D
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
May 28 2012 07:49am
Quote (Teposen @ 25 May 2012 23:17)
Känner bara igen signaturen. Tror jag?


09 spawn?
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 28 2012 08:05am
Quote (Fagg3 @ 28 May 2012 15:49)
09 spawn?


07 spawn!
och jah, peåp killen är lite förbjudet fortfarande
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 29 2012 01:17am
Quote (Tixon @ May 28 2012 03:05pm)
07 spawn!
och jah, peåp killen är lite förbjudet fortfarande


pehåp
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 29 2012 04:26am
Quote (Tixon @ 28 May 2012 16:05)
07 spawn!
och jah, peåp killen är lite förbjudet fortfarande


ändå känner väl alla till vem det är, så det kan ju inte vara så jätte förbjudet förrutom att du åker på warn :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll