d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pollen
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
May 26 2012 12:35am
pollen nu?
jävla same

själv kör jag på tabletter och nasonex (nässpray för att "skölja näsan (näsa, inte nos)"
jefla grespollen, jeftafifan
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 26 2012 01:31am
Allergi finns inte, samma sak med migrän. Det är något någon hittat på !
Member
Posts: 18,843
Joined: Oct 22 2007
Gold: 16.66
Warn: 100%
May 26 2012 09:22am
LILLA SYSTER/10
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 26 2012 09:51am
Quote (eviilution @ 26 May 2012 09:31)
Allergi finns inte, samma sak med migrän. Det är något någon hittat på !


du finns inte. du är någon som nån har hittat på!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 26 2012 10:15am
Quote (orvars @ 26 May 2012 15:51)
du finns inte. du är någon som nån har hittat på!


Hur går det ihop egentligen ??
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 26 2012 11:26am
Quote (eviilution @ 26 May 2012 18:15)
Hur går det ihop egentligen ??


du finns inte!!!!!!! finns inget som gårihop eftersom nån har hittat på dig!!!!!!

Quote (orvars @ 26 May 2012 17:51)
du finns inte. du är någon som nån har hittat på!


Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll