d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > En Sista Sak! > älskar Er!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 24 2012 11:01am
Om man inte har varit insatt alls då? :D (Som jag till exempel)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 24 2012 11:35am
Quote (umade @ 24 May 2012 16:36)
Jag måste nog ifråga sätta hans sär skrivningar och svenska.


!?!?! :angry:
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 24 2012 11:35am
Quote (kung_kanta @ 24 May 2012 17:14)
Hej och tack för mej,nu är jag här klar,
vet att det kommer snackas en hel del bland er godingar som är kvar.

Jag kom till er stollar och rörde om,
jag gav er två dårar att att skriva om;)

Complicated som pedofil är,
vart i en 13 åring kär.

När det inte ledde nån vart,
i hans ögon det blev svart.

Lady Gaga hade jag gärna till min hustru tatt,hannuka och stampa på glas inlindat i duk,
det hade gjort mej glad,tyvärr så är det så att hennes trosa kan innehålla ku.......

Nu till saker som roligare är,
till exempel att sommaren är här.

Lättklädda flickor jag överallt ser,
och tänker kan dom inte visa  mer?

Fil rakryggad ärlig man med kurage,
kan kanske någon gång i framtiden se in i mitt garage!

Han ifråga satte mej som sebör,
tänkte konstigt att han är den enda som detta gör?

För Fil jag bugar och bockar,
och hoppas hans raka näsa flera brudar lockar.

Intense08 din lilla råtta dej ej att förglömma,
gillar dej så hoppas att nästa stolle du inte så bråttom du har att döma;)

tänk om jag 100 tals mille hade
skulle jag tänk donate lite till PlaaD..e!!

Tack alla ni som dömt mej så hårt,
som dessutom pmat mej o sagt f´låt!!

Till errorz som pma mej så tufft -fyfan vad du blev slammad din nolla!!
kanske ska lära sig om thread omkolla.

Till er som ej pallat att säga för förlåt,
till er i slutet det finns en låt!

Daxs att rensa min profil,
kanske tänker köpa ny bil;)....nääää!!

Ses kanske om några år,
hoppas att detta forum fortgår.

http://www.youtube.com/watch?feature=player%5Fembedded&v=9QS0q3mGPGg

Mvh:Anton ...kram!



Hahahaha du är rolig du med din låga intelligens, dåliga svenska och grammatik... lögner och bullshit.

Tur att du fått en 2-3 personer att tro på dig iaf så du inte behöver överväga självmord... För du har ju döda föräldrar och saknar dem så... lite poesi kanske får dig att må... lite bättre då....:)

Det är så synd om dig, tur du har lilla Fil som kan klappa dig på axeln ibland...
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 24 2012 11:39am
Undra hur lång tid det tog för dig att skriva det där.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 24 2012 11:50am
Quote (Makta @ 24 May 2012 19:35)
!?!?! :angry:


precis :D

Det mest ironiska tillfället att sär.......skriva nåt :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 24 2012 02:13pm
Bara jag som tyckte den var rolig? ^^
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 24 2012 02:41pm
Quote (Litttle_Brother @ 24 May 2012 18:50)
precis :D

Det mest ironiska tillfället att sär.......skriva nåt :D


Killen borde bli straffknullad för detta! :angry:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 24 2012 03:46pm
Quote (Makta @ 24 May 2012 21:41)
Killen borde bli straffknullad för detta! :angry:


är ju dock rätt så skönt att bli straffknullad, ju större desto bättre
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 25 2012 02:44am
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll