d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grattis På Födelsedagen Snigelprutt
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 24 2012 03:21am
grattis
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
May 24 2012 03:44am
Grattis :)
Member
Posts: 16,834
Joined: May 13 2009
Gold: 0.30
Warn: 30%
May 24 2012 04:29am
Grattis hoppas du får en bra,trevlig dag på din dag :D


Drick bara inte för mycket inte bra :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 24 2012 10:57am
Grattis
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 24 2012 10:58am
gratttis!
Member
Posts: 1,142
Joined: Sep 8 2010
Gold: 0.01
May 24 2012 11:16am
Grattis :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 24 2012 12:00pm
Grattis! :wub:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 24 2012 12:02pm
gz.
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 24 2012 12:19pm
Quote (SCXiao @ 24 May 2012 07:19)
Först att gratta på facebook, först att göra topique på jsp. B)

Hade boldat men hade inte råd då jag är från island :(


kk

message received


gz snigelmannen
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 24 2012 02:31pm
Tack tack allihopa! Värmer skönt att få lite gratulationer även från den finniga världen! ( Läs gejmer + Berhemuli )

Hoho! Störtskön!

Har spenderat hela dagen på föreläsning samt jobb så jag kastade in handduken för cirka 20 minuter sen!

Härlig födelsedag med andra ord!

Snigeln, over and out.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll