Quote (Intenso8 @ 23 May 2012 19:50)
jasså? inte ferrari's nya bil med cykeldäck?
mjopp,tävlat mot en sån i höstas^^
efter 180+ hejdå chefen!
Quote (ChingeR @ 23 May 2012 20:20)
köpte ny bil för 2 veckor sedan~
behövs bara lite underhåll och att jag fyller 18 så jag kan ta körkortet också

http://medmissiler.blogg.se/images/2010/v24_88889417.jpg
ching, de där kallas ratrod och är oftast SVINläcker under huven (bakluckan i detta fallet)
This post was edited by Chefen on May 23 2012 07:34pm