d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Också Avslöjat En Bluff.. > Spoiler Alert!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 23 2012 01:40pm
Förintelsen hände aldrig, alla hade semester.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 23 2012 01:40pm
Quote (PlaaD @ 23 May 2012 21:40)
Förintelsen hände aldrig, alla hade semester.


nope, alla bor i judarskogen vid åkeshov på gröna linjen! (stockholm)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 23 2012 01:43pm
Quote (berhemuli @ 23 May 2012 21:40)
nope, alla bor i judarskogen vid åkeshov på gröna linjen! (stockholm)


Nae, de va med på Hajk ju, de fick gratis kollo och gratis tågresor som tack.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 02:09pm
Quote (berhemuli @ 23 May 2012 20:40)
nope, alla bor i judarskogen vid åkeshov på gröna linjen! (stockholm)


Jävla rasist.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 23 2012 02:10pm
Quote (HaLLuXX @ 23 May 2012 19:40)
noscopa nyss dig i css, sen gick jag ur som en boss för att lira d3


troll, lever du xD
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 23 2012 02:30pm
Quote (Makta @ May 23 2012 06:43pm)
Skulle kniva dig den sista rundan. Men ville inte springa på med 16 hp b)

Bra server eller hur? Spelar bara på deras!


lies! y, bara att vissa maps är tråkiga och att en del spelare kan va lite jobbiga
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 23 2012 02:47pm
Quote (HaLLuXX @ 23 May 2012 21:30)
lies! y, bara att vissa maps är tråkiga och att en del spelare kan va lite jobbiga


Lilleman? ;)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 23 2012 02:55pm
Quote (snoramej @ 23 May 2012 22:09)
Jävla rasist.


wat
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 23 2012 04:27pm
Quote (berhemuli @ 23 May 2012 21:55)
wat


Finnar = 100% rasister ofc! Alkoholister också..
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 23 2012 04:58pm
Quote (Makta @ 24 May 2012 00:27)
Finnar = 100% rasister ofc! Alkoholister också..


jaja obv is obv. Likadant som svennar = 100% bögar, fördomar ftw :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll