d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev123421Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 23 2012 08:47am
Quote (Fil @ May 23 2012 04:45pm)
Det var dock ingen ansträngning. Mitt detektivarbete tog 2 minuter :P


Då så ^^
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 23 2012 08:52am
tldr versionen , kung_kenta och complicated är samma ägare?!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 08:54am
Quote (ankiie @ 23 May 2012 16:52)
tldr versionen , kung_kenta och complicated är samma ägare?!


Nej, complicated är ett retard som flejmar och håller på. Dock har han påstått att kung_kanta var en mytoman, vilket han har rätt i.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 23 2012 08:55am
Quote (Fil @ May 23 2012 02:54pm)
Nej, complicated är ett retard som flejmar och håller på. Dock har han påstått att kung_kanta var en mytoman, vilket han har rätt i.



ok :)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 23 2012 09:04am
Quote (fideuu @ 23 May 2012 16:47)
Antagligen kommer han inte komma in hit, vilket vore det bästa för att bevara en liten gnutta värdighet  :wallbash:


säg inte för mycket

5 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Intenso8, kung_kanta, Ekaan, addekladde, fideuu
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 23 2012 09:16am
Quote (Intenso8 @ May 23 2012 05:04pm)
säg inte för mycket

5 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Intenso8, kung_kanta, Ekaan, addekladde, fideuu


o shi..
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 09:18am
Quote (Fil @ 23 May 2012 15:54)
Nej, complicated är ett retard som flejmar och håller på. Dock har han påstått att kung_kanta var en mytoman, vilket han har rätt i.


Jag vill se pm-logs från garaget.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 09:21am
Quote (snoramej @ 23 May 2012 17:18)
Jag vill se pm-logs från garaget.


Ser jag ingen anledning till. Tycker det känns onödigt att lämna ut någon som helst info om den verkliga ägaren till bilen ifråga, eftersom han inte är inblandad.
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 23 2012 09:22am
nvm ^^

This post was edited by K1NGEN on May 23 2012 09:27am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 09:25am
Quote (Fil @ 23 May 2012 16:21)
Ser jag ingen anledning till. Tycker det känns onödigt att lämna ut någon som helst info om den verkliga ägaren till bilen ifråga, eftersom han inte är inblandad.


Alright, synd det.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123421Next
Closed New Topic New Poll