Quote (snigelfis @ May 22 2012 07:45pm)
Nu är det sommar, vemfan har tid med D3?
Ta en drink, bärtz, fruntimmer, sola, bada, piña colada, after beach, spela fotboll, dra en yatzy ute i solen, spela kubb, skjuta luftgevär, hänga med polare ute i det varma sköna vädret > D3
jag vet! Menar på kvällarna
