d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Reidzj-tråden > Där Vi Reidzjar Och Myser
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 21 2012 11:52am
Quote (Intenso8 @ May 21 2012 07:51pm)
AAAH MEN DUUUUUURÅÅ!!!


DU FATTAR JU INGENTING!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 21 2012 11:53am
Quote (umade @ 21 May 2012 19:52)
DU FATTAR JU INGENTING!


¯\_(ツ)_/¯
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 21 2012 12:21pm
O-wop-bop-bam-bam. Who likes a ginger?

Den som vet originalet är obviously stornazist och äter barn :angry:

This post was edited by Makta on May 21 2012 12:22pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 21 2012 12:25pm
Quote (Makta @ 21 May 2012 20:21)
O-wop-bop-bam-bam. Who likes a ginger?

Den som vet originalet är obviously stornazist och äter barn :angry:


"Du är bara en kung_kanta wannabe som köper allt han säger. Sådana primitiva varelser som dig skall inte uttala sig överhuvudtaget om du inte har något vettigt att säga." av komplicerat :mad:
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 21 2012 01:44pm
Quote (xpd-trader @ 21 May 2012 19:11)
såna som du skall inte posta i mina topics

vad jag hört suger du dase både bildligen och i verkligheten

http://i1142.photobucket.com/albums/n603/xpd-trader/SITDOWNSityourassdownfool_732302_2496126.gif


med lärarlönen lär du inte ha råd att köpa mig ändå ;)
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 21 2012 01:54pm
Quote (Jewhannes @ 21 May 2012 21:44)
med lärarlönen lär du inte ha råd att köpa mig ändå ;)



inte ens makata köper förhudslösa wannabes

Quote (Fil @ 21 May 2012 19:18)
Mitt intryck av dig är att du hänger för mycket på 4chan. För det mesta är du vettig men ibland flippar du ur och kommer med riktigt värdelösa flames.

Complicated å andra sidan - hans flejms har ingen finess och han hotar mest med stryk när han blir ägd - det luktar arbetarklass lång väg.
Fy för sådant pack.



aldrig besökt faktiskt

jag har aldrig flamat btw, utan bara sagt sanningen :P

att jag tycker hans inlägg är exempel på god svenska och viss finess visar bara hur framsynt jag är



Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 21 2012 01:59pm
Quote (xpd-trader @ 21 May 2012 21:54)
inte ens makata köper förhudslösa wannabes




aldrig besökt faktiskt

jag har aldrig flamat btw, utan bara sagt sanningen :P

att jag tycker hans inlägg är exempel på god svenska och viss finess visar bara hur framsynt jag är


nä han har ju inte ens ett jobb
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
May 21 2012 02:03pm
Quote (xpd-trader @ 21 May 2012 21:54)
jag har aldrig flamat


Quote of the year
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 21 2012 02:11pm
Quote (xpd-trader @ 21 May 2012 21:54)
inte ens makata köper förhudslösa wannabes




aldrig besökt faktiskt

jag har aldrig flamat btw, utan bara sagt sanningen :P

att jag tycker hans inlägg är exempel på god svenska och viss finess visar bara hur framsynt jag är


Visst håller hans svenska en rätt hyfsad nivå. Men hans flames innehåller ingen finess eller logik vilket gör hans språkliga nivå värdelös i mina ögon.
Det är ju inte heller tal om någon akademisk nivå på språket.. Det är bara i det stora hela näst intill felfritt.
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 21 2012 03:16pm
Quote (SCXiao @ 21 May 2012 22:03)
Quote of the year






Quote (Fil @ 21 May 2012 22:11)
Visst håller hans svenska en rätt hyfsad nivå. Men hans flames innehåller ingen finess eller logik vilket gör hans språkliga nivå värdelös i mina ögon.
Det är ju inte heller tal om någon akademisk nivå på språket.. Det är bara i det stora hela näst intill felfritt.


vad är fines och logik mot pure rage?

pure rage > all

har dock inte sett så många posts med honom så jag uttalar mig bara om de jag sett



Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll