Quote (Jewhannes @ 21 May 2012 21:44)
med lärarlönen lär du inte ha råd att köpa mig ändå

inte ens makata köper förhudslösa wannabes
Quote (Fil @ 21 May 2012 19:18)
Mitt intryck av dig är att du hänger för mycket på 4chan. För det mesta är du vettig men ibland flippar du ur och kommer med riktigt värdelösa flames.
Complicated å andra sidan - hans flejms har ingen finess och han hotar mest med stryk när han blir ägd - det luktar arbetarklass lång väg.
Fy för sådant pack.
aldrig besökt faktiskt
jag har
aldrig flamat btw, utan bara sagt sanningen

att jag tycker hans inlägg är exempel på god svenska och viss finess visar bara hur framsynt jag är