d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Complicateds Ragetråd
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 21 2012 09:36am
hehe nån som sett dom 10% man fixa till han :P ? dock stängde man tråden :)

This post was edited by Intenso8 on May 21 2012 09:37am
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 21 2012 09:39am
Quote (Intenso8 @ 21 May 2012 07:36)
hehe nån som sett dom 10% man fixa till han :P ? dock stängde man tråden :)


u owe me 5fg bro!!!!!!!

edit: lätt värt det ;))

This post was edited by Pissboss3 on May 21 2012 09:39am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 21 2012 09:40am
Quote (Pissboss3 @ 21 May 2012 17:39)
u owe me 5fg bro!!!!!!!

edit: lätt värt det ;))


du kan få 4 :blush:

jag känner mig väldigt rik :)

vi ser väl han om 23 timmar då :)

This post was edited by Intenso8 on May 21 2012 09:43am
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 21 2012 09:52am
Quote (Intenso8 @ 21 May 2012 07:40)
du kan få 4  :blush:

jag känner mig väldigt rik :)

vi ser väl han om 23 timmar då :)


:wub:
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll