Quote (ankiie @ 23 May 2012 10:36)
Blev uppringd igår av en tjej som ville sälja mig en galaxy s3 för 399kr månaden och man fick ringa för 149:- av den summan. Jag ringer nästan inget och smsar mest. blir väl 50-100kr/månaden. Vill iaf ha en mobil med bra kamera för ja gillar o fota men vill inte ha en standard kamera för det.
ringer/mms/sms obegränsat och surfar (10 gig) för 350 ^^
ringer väl för minst 700 mer än dig i månaden dock