d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skall Köpa En Ny Mobiltelefon > Vad Rekommenderar Ni?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 21 2012 08:02am
Lumia 800
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 21 2012 08:06pm
Quote (c00kie_m0nster @ 21 May 2012 16:02)
Lumia 800


Hört att denna är najs.



Lånar tråden lite: Funderar också på att köpa en lur, dock vägrar jag betala mer än 2000kr. Finns det någon trevlig smartphone för under 2000 som ni kan rekommendera? (ingen ericsson/iphone som jag undviker)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 21 2012 10:16pm
har en sony xperia s, och jag är mycket nöjd

oftast grym motagning, underbar skärm, snabb och smidig då dom byggt minnet på samma sätt som iphone

10/10
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 22 2012 01:23am
Quote (c00kie_m0nster @ May 21 2012 02:02pm)
Lumia 800



nokia är väl utan överdrift det sämsta man kan skaffa sig om man vill utnyttja appar, annars funkar det :)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 22 2012 02:10am
Quote (snoramej @ 21 May 2012 10:20)
Samsung Galaxy S3 när den släpps nu i slutet av maj.


This is the way to go!

Sitter på itelefon 3gs atm men i höst när abonemanget går ut så kommer jag kasta mig på en S3 alt om det kommer någon annan lur som är mer intressant då.
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 22 2012 03:51am
Köp ingen HTC, skit telefoner

köp samsung
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 22 2012 05:45am
iPhone
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 23 2012 04:36am
Blev uppringd igår av en tjej som ville sälja mig en galaxy s3 för 399kr månaden och man fick ringa för 149:- av den summan. Jag ringer nästan inget och smsar mest. blir väl 50-100kr/månaden. Vill iaf ha en mobil med bra kamera för ja gillar o fota men vill inte ha en standard kamera för det.

This post was edited by ankiie on May 23 2012 04:37am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 23 2012 04:53am
Quote (ankiie @ 23 May 2012 10:36)
Blev uppringd igår av en tjej som ville sälja mig en galaxy s3 för 399kr månaden och man fick ringa för 149:- av den summan. Jag ringer nästan inget och smsar mest. blir väl 50-100kr/månaden. Vill iaf ha en mobil med bra kamera för ja gillar o fota men vill inte ha en standard kamera för det.



ringer/mms/sms obegränsat och surfar (10 gig) för 350 ^^

ringer väl för minst 700 mer än dig i månaden dock
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 23 2012 04:56am
Quote (ankiie @ May 23 2012 12:36pm)
Blev uppringd igår av en tjej som ville sälja mig en galaxy s3 för 399kr månaden och man fick ringa för 149:- av den summan. Jag ringer nästan inget och smsar mest. blir väl 50-100kr/månaden. Vill iaf ha en mobil med bra kamera för ja gillar o fota men vill inte ha en standard kamera för det.


tog du det äru brännnnnnndddddddddddddddddddddd
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll