d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > När Man är Som Latast
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 20 2012 12:23pm
Asiaterna jublar -.-
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 20 2012 12:28pm
Quote (Orvar @ 20 May 2012 19:52)
http://eu.battle.net/d3/en/status

Ska vara uppe, men det är de inte :/


Förut så var servern nere och fick error 303 eller nått.
Nu så är det Error 37 och står ju servern är uppe men är tillfälligt busy.
Så . . . är väl uppe men överbelastad eller någe? :S

This post was edited by n1ghtm4r3 on May 20 2012 12:28pm
Member
Posts: 123
Joined: Feb 16 2012
Gold: 0.00
May 20 2012 07:04pm
verkar vara rätt mke krångel ? :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll