Quote (Orvar @ 20 May 2012 19:52)
Förut så var servern nere och fick error 303 eller nått.
Nu så är det Error 37 och står ju servern är uppe men är tillfälligt busy.
Så . . . är väl uppe men överbelastad eller någe? :S
This post was edited by n1ghtm4r3 on May 20 2012 12:28pm