d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Syskonkärlek , Love It
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
May 20 2012 10:57am
skicka fg så kan jag känna empati
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 20 2012 11:07am
och?
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 20 2012 01:19pm
Quote (berhemuli @ 20 May 2012 18:46)
Hej berhemuli!


Hej! Hur går det i golfen?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 20 2012 02:26pm
Quote (Giraff @ 20 May 2012 21:19)
Hej! Hur går det i golfen?


golfen O_o bra..? :P
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 20 2012 03:24pm
Norrland i ett nötskal... typ lika underhållande som julkalendern... dvs lika kul som att rulla tummarna
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 20 2012 07:00pm
Quote (Yllegarnet @ 20 May 2012 21:24)
Norrland i ett nötskal... typ lika underhållande som julkalendern... dvs lika kul som att rulla tummarna


tro att sommardäck funkar lika bra på vintern, stockholm i ett nötskal ;)
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 21 2012 08:43am
Quote (Chefen @ 21 May 2012 03:00)
tro att sommardäck funkar lika bra på vintern, stockholm i ett nötskal ;)


dom kanske kan köra bil?xD
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 21 2012 10:27am
Quote (Chefen @ 21 May 2012 02:00)
tro att sommardäck funkar lika bra på vintern, stockholm i ett nötskal ;)


för jag bor ju i stockholm? ;)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 21 2012 10:20pm
Quote (K1NGEN @ 21 May 2012 14:43)
dom kanske kan köra bil?xD



absolut inte :) haha
Quote (Yllegarnet @ 21 May 2012 16:27)
för jag bor ju i stockholm? ;)


just de ja... de gjorde du inte :wallbash: va tvngen att kika på skype
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll