d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Rate Diablo 3
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 20 2012 06:07am
sätter fan en 9/10
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 20 2012 06:08am
sätter en 10a, hade varit trevligt med champs som dog lite enklare?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 20 2012 06:18am
Quote (snoramej @ 20 May 2012 13:59)
Förstår inte hur någon kan tycka att det är likt wow..

Förutom stats på items istället för att man sätter ut det själv, dps på vapen och auction house, vad är så himla likt?


Hela grejen med Diablo är ju just friheten med stats/skills samt att man kan spamma alla spells som existerar utan att det är någon direkt cd på något.
Tycker dock att spelet är riktigt kul då det är sjukt svårt med :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 20 2012 06:20am
Quote (PlaaD @ 20 May 2012 13:18)
Hela grejen med Diablo är ju just friheten med stats/skills samt att man kan spamma alla spells som existerar utan att det är någon direkt cd på något.
Tycker dock att spelet är riktigt kul då det är sjukt svårt med :)


Ah, handlar väl om personlig preferens, jaag tycker det är väldigt diablo då enligt mig diablo är random-dungeons, möjligheten att bygga sin char olika och har mycket spells och stats från gear att tweaka på för att göra sin char precis som man vill ha den.
Member
Posts: 40,753
Joined: Sep 2 2008
Gold: 0.00
May 20 2012 07:08am
Ger det en 7a måste erkänna att jag var väldigt skeptisk till det redan från början men effekterna till det är riktigt grymma.
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
May 20 2012 07:53am
Quote (c00kie_m0nster @ May 20 2012 01:08pm)
sätter en 10a, hade varit trevligt med champs som dog lite enklare?


idd
vissa champs är svårare än bossarna ^^
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
May 20 2012 07:54am
Quote (brunte @ May 20 2012 01:53pm)
idd
vissa champs är svårare än bossarna ^^


Noob
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 20 2012 07:57am
Quote (syndicateffs @ 20 May 2012 15:54)
Noob


gl plocka champs i inferno med plague frozen molten och vortex med ~800k hp

This post was edited by c00kie_m0nster on May 20 2012 07:58am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 20 2012 07:58am
tänk dig att du kör singleplayer på diablo2 , sen tänk dig d3. Sjukt mycket roligare på d3 ju med effekterna och slumpmässiga skills,monsters etc.

10/10, hoppas på en bra pvp arena ! :p

This post was edited by ankiie on May 20 2012 07:59am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 20 2012 09:07am
Tack för alla svar!

Det verkar vara mer positivt än negativt, gjorde den här enkäten för att se om det var värt att skaffa och era svar tar mig ett steg närmare :)

Får väl göra lite mer research på spelet och höra med annat folk! :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll