Quote (xpd-trader @ May 20 2012 07:59am)
deras "spam" är ju det roligaste på länge
swesub har blivit så pc så man mår illa
"gz till födelsedagen", "hjälp med datorn", "ses på gaypride"
tvi vale
Men om du ska vara en sån jävla bitter "duvetvad" så tycker jag att du kan göra lite fler dikter
