d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kanta Och Complicateds Ragetråd
Prev12349Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 20 2012 09:21am
Quote (AsDrake @ 20 May 2012 17:18)
det är kulT när folk bråkar.


Nä, speciellt inte IRL, bara störande/Jobbigt om ens familj/kompisar bråkar.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 20 2012 09:22am
dock det dåliga med denna tråd är att alla förrutom kant och komp postar :P
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold: 74.40
May 20 2012 09:35am
Quote (Intenso8 @ 20 May 2012 17:22)
dock det dåliga med denna tråd är att alla förrutom kant och komp postar :P


Lugn, det kommer =)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 20 2012 09:41am
spamma = när man skriver samma sak flera gånger?

: P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 20 2012 09:44am
Quote (Teposen @ 20 May 2012 16:41)
spamma = när man skriver samma sak flera gånger?

: P


Spam = Oönskad information/meddelanden
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 20 2012 09:51am
Quote (Litttle_Brother @ 20 May 2012 17:15)
Jag har aldrig egentligen funnit det underhållande när folk bråkar, och ja det är onödigt att spamma andra topics med det, bättre att köra det här då.


Det är ju bara för du själv är utsatt för mobbning och "folk som bråkar" ;ppPppPPpPpPPPP
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 20 2012 10:12am
Quote (snoramej @ May 20 2012 05:44pm)
Spam = Oönskad information/meddelanden


Spam=köttkonserv
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 20 2012 10:15am
Quote (xpd-trader @ May 20 2012 07:59am)
deras "spam" är ju det roligaste på länge

swesub har blivit så pc så man mår illa

"gz till födelsedagen", "hjälp med datorn", "ses på gaypride"

tvi vale


Men om du ska vara en sån jävla bitter "duvetvad" så tycker jag att du kan göra lite fler dikter :thumbsup:
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 20 2012 11:24am
Quote (Pissboss3 @ 20 May 2012 01:59)
Här kan ni fortsätta istället för att spamma de andra trådarna.

ty!



Jag tror nog att både jag och kanta kan skapa en egen tråd, det behövs inte göras av någon född -93 som varken är torr bakom öronen eller har hår på bröstet. Tror du att du är någon slags lirare eller med ditt hawaii 07 acc och 40k fg?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
May 20 2012 11:29am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 20 May 2012 19:24)
Jag tror nog att både jag och kanta kan skapa en egen tråd, det behövs inte göras av någon född -93 som varken är torr bakom öronen eller har hår på bröstet. Tror du att du är någon slags lirare eller med ditt hawaii 07 acc och 40k fg?


Det kan ni ju uppenbarligen inte eftersom ni spammade sönder "Posta bild på dig själv" tråden..
Go Back To Svenska Topic List
Prev12349Next
Closed New Topic New Poll