Quote (RistVaLL @ May 19 2012 07:35pm)
blir så med världens sämsta målvakt!
om han ändå gått till färjestad tidigare och lärt sig ett och annat från världens bästa målvaktstränare så kanske han hade haft en chans.
Det är klart att Henrik skulle vara bättre, men knappast Fasth fel med alla individuella misstag eller det stundtals patetiska samarbetet i försvaret.
Tvärtom så tycker jag att han räddade oss ett flertal gånger, åtminstone i matchen mot Tjeckien.
This post was edited by GuZ on May 19 2012 12:24pm