d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gratulera Finnarna För Fjärdeplatsen I Vm > Link Inside
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
May 19 2012 11:35am
Quote (GuZ @ 19 May 2012 16:31)
Kanske att vi hade det bästa laget i VM men spelade för jävligt ändå.


blir så med världens sämsta målvakt!
om han ändå gått till färjestad tidigare och lärt sig ett och annat från världens bästa målvaktstränare så kanske han hade haft en chans.
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 19 2012 12:19pm
Quote (RistVaLL @ May 19 2012 07:35pm)
blir så med världens sämsta målvakt!
om han ändå gått till färjestad tidigare och lärt sig ett och annat från världens bästa målvaktstränare så kanske han hade haft en chans.


Det är klart att Henrik skulle vara bättre, men knappast Fasth fel med alla individuella misstag eller det stundtals patetiska samarbetet i försvaret.

Tvärtom så tycker jag att han räddade oss ett flertal gånger, åtminstone i matchen mot Tjeckien.

This post was edited by GuZ on May 19 2012 12:24pm
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 12:21pm
Kan jag inte hålla på Sverige så får det bli Finland eller inga alls...
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 19 2012 01:18pm
vi fixa vårt första mål. Komma före sverige, resten whatever.. Grattis till kvartsfinal!
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 19 2012 01:59pm
Lundqvist storspelade precis i tredje semifinalen i Stanley Cup för övrigt. Höll nollan och räddade 36 skott.

This post was edited by GuZ on May 19 2012 02:13pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 19 2012 08:52pm
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 19 2012 11:46pm
Quote (berhemuli @ 19 May 2012 21:18)
vi fixa vårt första mål. Komma före sverige, resten whatever.. Grattis till kvartsfinal!


hellre en finne i sverige än en invandrad daimsärare i finland?


här är folk toleranta mot invandrande bidragstagare

i finland finns inga bidrag då det är ett fattigt land som fått u-hjälp av sverige ända till 1972 för att klara sig
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 20 2012 08:21am
Quote (xpd-trader @ 20 May 2012 07:46)
hellre en finne i sverige än en invandrad daimsärare i finland?


här är folk toleranta mot invandrande bidragstagare

i finland finns inga bidrag då det är ett fattigt land som fått u-hjälp av sverige ända till 1972 för att klara sig




vem fan bryr sig när vi snackar hockey?

This post was edited by berhemuli on May 20 2012 08:21am
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 20 2012 11:07pm
Quote (berhemuli @ 20 May 2012 16:21)
vem fan bryr sig när vi snackar hockey?



de svenska skattebetalarna som finansierar din pappas tillvaro?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 20 2012 11:42pm
Quote (xpd-trader @ 21 May 2012 07:07)
de svenska skattebetalarna som finansierar din pappas tillvaro?


Hörrudu, han har alltid när han bott i Sverige haft ett jobb och fortfarande har.. och nej ingen svartjobb.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll