d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Korrupta Poliser
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 18 2012 06:43pm
Quote (Chefen @ May 19 2012 01:41am)
skriver du mer kommer du skämmas i morgon


Synd att jag är nykter och detta är fakta
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 18 2012 06:44pm
Quote (Chefen @ 19 May 2012 02:41)
skriver du mer kommer du skämmas i morgon


Lite detta, poliser agerar ''livvakt'' (skyddsvakt*) åt diplomater/royaliteter/andra otroligt viktiga människor. Tror inte de riskerar sitt liv/arbete för att skydda en turk för någon tusing extra.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 18 2012 06:48pm
Vad förväntar du dig utav ett rövhål som Märsta? Finns en anledning till att man aldrig åker till pendeltågets slutstation, än mindre för att gå på krogen..

Undantag är om man ska till Sigtuna :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 18 2012 06:50pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 02:43)
Synd att jag är nykter och detta är fakta


Hur som helst bättre att sova på saken.

Även fast du är helt onykter eller hel full.

Så kan du försöka ordna upp detta imorgon om allt det här nu stämmer.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 18 2012 06:50pm
Quote (PlaaD @ May 19 2012 01:44am)
Lite detta, poliser agerar ''livvakt'' (skyddsvakt*) åt diplomater/royaliteter/andra otroligt viktiga människor. Tror inte de riskerar sitt liv/arbete för att skydda en turk för någon tusing extra.


Man skulle kunna tro det men så är det.
Deras släkt äger en pizzeria , 2 krogar , nyheterna för märsta (Marsta.nu)
Det står aldrig om morden/misshandels fallen som händer vid+inne i deras krog
Dom får anställa nya vakter hela tiden pga dom låter släktingar stå och tro att dom är viktiga.
Idag var det fd poliser som var vakter som var tvunga att använda deras polis uniform förrutom att det stod "Ordningsvakt" på ryggen
Sen var det självklart en kusin som stod vid ingången som hoppa på oss när vi skulle ut och var på väg hem.
När vi ringde polisen tog fd poliserna över vid insläppet utav folk och lät honom stå i kassan för inträde.
Så fruktansvärt äckligt är det..
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 18 2012 06:52pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 02:50)
Man skulle kunna tro det men så är det.
Deras släkt äger en pizzeria , 2 krogar , nyheterna för märsta (Marsta.nu)
Det står aldrig om morden/misshandels fallen som händer vid+inne i deras krog
Dom får anställa nya vakter hela tiden pga dom låter släktingar stå och tro att dom är viktiga.
Idag var det fd poliser som var vakter som var tvunga att använda deras polis uniform förrutom att det stod "Ordningsvakt" på ryggen
Sen var det självklart en kusin som stod vid ingången som hoppa på oss när vi skulle ut och var på väg hem.
När vi ringde polisen tog fd poliserna över vid insläppet utav folk och lät honom stå i kassan för inträde.
Så fruktansvärt äckligt är det..


Om det du säger stämmmer är det ju galet korrupt.

Ta detta till högre makter som min gamla svensklärare hade sagt.

Eller flytta från stället om det verkar gå segt att göra nåt åt saken
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 18 2012 06:55pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 00:50)
Man skulle kunna tro det men så är det.
Deras släkt äger en pizzeria , 2 krogar , nyheterna för märsta (Marsta.nu)
Det står aldrig om morden/misshandels fallen som händer vid+inne i deras krog
Dom får anställa nya vakter hela tiden pga dom låter släktingar stå och tro att dom är viktiga.
Idag var det fd poliser som var vakter som var tvunga att använda deras polis uniform förrutom att det stod "Ordningsvakt" på ryggen
Sen var det självklart en kusin som stod vid ingången som hoppa på oss när vi skulle ut och var på väg hem.
När vi ringde polisen tog fd poliserna över vid insläppet utav folk och lät honom stå i kassan för inträde.
Så fruktansvärt äckligt är det..


är du på riktigt? du tror inte nått större än lilla märsta.nu skulle bry sig ifall det var så grova saker?.... -_-

följ nu mitt råd, ta och drick ett glas varm mjölk, och kryp ner i sängen.. och dröm om dina maratonlopp på under 3 timmar eller dina wiskey för 6-7 tusen spän för en 4'a
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 18 2012 06:56pm
Quote (Litttle_Brother @ May 19 2012 01:52am)
Om det du säger stämmmer är det ju galet korrupt.

Ta detta till högre makter som min gamla svensklärare hade sagt.

Eller flytta från stället om det verkar gå segt att göra nåt åt saken


Jag vet inte var man ska vända sig det är de som e problemet
vi var flera stycken som ringde 112 samt 11414, svaret var, poliser är på plats.
Men poliserna som var där sket i vad som hänt samt att killen som gick på oss inte hade license för att stå där.
Jag fick inge ytliga skador, fråga den korrupta feministen varför jag skulle göra en anmälan eftersom jag inte hade några synliga skador
och att inget kommer att hända ändå, hon svara: Nej det kommer inte hända något men du kanske blir lite gladare.
Det var då vi började gå iväg och jag råkade fråga vad hon får för att lön utav krogen, hon sa att hon har fast lön.
råka nog kalla henne fitta och lite annat men man blir så jävla förbannad


Quote (Chefen @ May 19 2012 01:55am)
är du på riktigt? du tror inte nått större än lilla märsta.nu skulle bry sig ifall det var så grova saker?.... -_-

följ nu mitt råd, ta och drick ett glas varm mjölk, och kryp ner i sängen.. och dröm om dina maratonlopp på under 3 timmar eller dina wiskey för 6-7 tusen spän för en 4'a


Du skämmer ut dig själv, förstår inte skämt.
och har du någonsin vart på glenfiddich i gamla stan så ser du deras pris på deras 50 åriga whiskey
idiot

This post was edited by Kerzhakov on May 18 2012 06:58pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 18 2012 07:37pm
Mail till Marsta.nu
Kommer detta på sidan kommer jag dela ut min årsinkomst till alla på svenska forumet.


En del vakter i Märsta som jobbar eller hjälper till vid Kung Carl bryter mot 8 st lagar för Ordningsvakter.
Som gäller för uniform t.ex.
Samt 3 lagar gällande utbildning samt övervåld.
Fast byten av vakter har gjorts är det fortfarande lagar som bryts


<3

This post was edited by Kerzhakov on May 18 2012 07:38pm
Member
Posts: 123
Joined: Feb 16 2012
Gold: 0.00
May 18 2012 07:52pm
Quote (Kerzhakov @ May 19 2012 02:37am)
Mail till Marsta.nu
Kommer detta på sidan kommer jag dela ut min årsinkomst till alla på svenska forumet.


En del vakter i Märsta som jobbar eller hjälper till vid Kung Carl bryter mot 8 st lagar för Ordningsvakter.
Som gäller för uniform t.ex.
Samt 3 lagar gällande utbildning samt övervåld.
Fast byten av vakter har gjorts är det fortfarande lagar som bryts


<3


vafan :wacko:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll