Quote (Litttle_Brother @ May 19 2012 01:52am)
Om det du säger stämmmer är det ju galet korrupt.
Ta detta till högre makter som min gamla svensklärare hade sagt.
Eller flytta från stället om det verkar gå segt att göra nåt åt saken
Jag vet inte var man ska vända sig det är de som e problemet
vi var flera stycken som ringde 112 samt 11414, svaret var, poliser är på plats.
Men poliserna som var där sket i vad som hänt samt att killen som gick på oss inte hade license för att stå där.
Jag fick inge ytliga skador, fråga den korrupta feministen varför jag skulle göra en anmälan eftersom jag inte hade några synliga skador
och att inget kommer att hända ändå, hon svara: Nej det kommer inte hända något men du kanske blir lite gladare.
Det var då vi började gå iväg och jag råkade fråga vad hon får för att lön utav krogen, hon sa att hon har fast lön.
råka nog kalla henne fitta och lite annat men man blir så jävla förbannad
Quote (Chefen @ May 19 2012 01:55am)
är du på riktigt? du tror inte nått större än lilla märsta.nu skulle bry sig ifall det var så grova saker?....
följ nu mitt råd, ta och drick ett glas varm mjölk, och kryp ner i sängen.. och dröm om dina maratonlopp på under 3 timmar eller dina wiskey för 6-7 tusen spän för en 4'a
Du skämmer ut dig själv, förstår inte skämt.
och har du någonsin vart på glenfiddich i gamla stan så ser du deras pris på deras 50 åriga whiskey
idiot
This post was edited by Kerzhakov on May 18 2012 06:58pm