☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Bot Och Baal > Varför?
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 676
Replies: 33
Track Topic
FredrikSnortare
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold
:
0.00
#11
May 17 2012 08:08am
Quote (orvars @ May 17 2012 04:07pm)
man får ingetligen inte prata om botar å sånt
tror jag
dem har ju guider på hur man använder dem?
orvars
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
0.00
#12
May 17 2012 08:09am
Quote (FredrikSnortare @ 17 May 2012 16:08)
dem har ju guider på hur man använder dem?
vart?
This post was edited by orvars on May 17 2012 08:09am
FredrikSnortare
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold
:
0.00
#13
May 17 2012 08:12am
Quote (orvars @ May 17 2012 04:09pm)
vart?
Vet inte, lästa om etal här förr iaf.
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#14
May 17 2012 08:13am
brukar bli så när skript är dåligt + build suger
byt stormen till spirit mon eller phoenix monarch
razortail till arach
och 4/40/selfrep javs
15 ias jool i griffon
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#15
May 17 2012 08:13am
Quote (FredrikSnortare @ May 17 2012 03:12pm)
Vet inte, lästa om etal här förr iaf.
Var länge sen
Själva d2jsp var ju egentligen en bot, men är inte okej att prata om 3rd party programs nu x)
orvars
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
0.00
#16
May 17 2012 08:15am
Quote (Intenso8 @ 17 May 2012 16:13)
brukar bli så när skript är dåligt + build suger
byt stormen till spirit mon eller phoenix monarch
razortail till arach
och 4/40/selfrep javs
15 ias jool i griffon
håller bara med om att byta storm till phoenix, tycker inte om spirit på java ^^
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#17
May 17 2012 08:16am
Quote (orvars @ 17 May 2012 16:15)
håller bara med om att byta storm till phoenix, tycker inte om spirit på java ^^
men du ska ju inte spela med javan om jag har läst rätt... så vad spelar det för roll om du gillar det eller inte ?
orvars
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
0.00
#18
May 17 2012 08:18am
Quote (Intenso8 @ 17 May 2012 16:16)
men du ska ju inte spela med javan om jag har läst rätt... så vad spelar det för roll om du gillar det eller inte ?
u mad?
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#19
May 17 2012 08:18am
Quote (orvars @ 17 May 2012 16:18)
u mad?
yupp ska man göra det.... gör det rätt....
orvars
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
0.00
#20
May 17 2012 08:22am
Quote (Intenso8 @ 17 May 2012 16:18)
yupp ska man göra det.... gör det rätt....
så det finns bara 1 build som man enbart kan bota med? K
This post was edited by orvars on May 17 2012 08:23am
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact