d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bot Och Baal > Varför?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 17 2012 08:08am
Quote (orvars @ May 17 2012 04:07pm)
man får ingetligen inte prata om botar å sånt


tror jag  :ph34r:


dem har ju guider på hur man använder dem?
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 08:09am
Quote (FredrikSnortare @ 17 May 2012 16:08)
dem har ju guider på hur man använder dem?


vart?

This post was edited by orvars on May 17 2012 08:09am
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 17 2012 08:12am
Quote (orvars @ May 17 2012 04:09pm)
vart?


Vet inte, lästa om etal här förr iaf.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 17 2012 08:13am
brukar bli så när skript är dåligt + build suger :)

byt stormen till spirit mon eller phoenix monarch

razortail till arach

och 4/40/selfrep javs

15 ias jool i griffon :)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 17 2012 08:13am
Quote (FredrikSnortare @ May 17 2012 03:12pm)
Vet inte, lästa om etal här förr iaf.


Var länge sen ;) Själva d2jsp var ju egentligen en bot, men är inte okej att prata om 3rd party programs nu x)
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 08:15am
Quote (Intenso8 @ 17 May 2012 16:13)
brukar bli så när skript är dåligt + build suger :)

byt stormen till spirit mon eller phoenix monarch

razortail till arach

och 4/40/selfrep javs

15 ias jool i griffon :)



håller bara med om att byta storm till phoenix, tycker inte om spirit på java ^^
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 17 2012 08:16am
Quote (orvars @ 17 May 2012 16:15)
håller bara med om att byta storm till phoenix, tycker inte om spirit på java ^^


men du ska ju inte spela med javan om jag har läst rätt... så vad spelar det för roll om du gillar det eller inte ?
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 08:18am
Quote (Intenso8 @ 17 May 2012 16:16)
men du ska ju inte spela med javan om jag har läst rätt... så vad spelar det för roll om du gillar det eller inte ?


u mad? :hail:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 17 2012 08:18am
Quote (orvars @ 17 May 2012 16:18)
u mad?  :hail:


yupp ska man göra det.... gör det rätt....
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 08:22am
Quote (Intenso8 @ 17 May 2012 16:18)
yupp ska man göra det.... gör det rätt....



så det finns bara 1 build som man enbart kan bota med? K

This post was edited by orvars on May 17 2012 08:23am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll