d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Blogg! > 2012
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
May 16 2012 02:55pm
^^^^^^^^^^^^^^^!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 16 2012 03:03pm
mina nycklar!!! :(
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 16 2012 03:36pm
Quote (Svartermetalisk @ 16 May 2012 22:13)
http://emilthebo.blogg.se/images/2012/pic_202783000.jpg

Meh

knark är bajs


ahahha vad är det där för ful bög
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 16 2012 03:39pm
brukar du snorta sagge?
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 17 2012 01:15am
Quote (orvars @ May 16 2012 11:36pm)
ahahha vad är det där för ful bög


En klasskompis bara :)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
May 17 2012 01:24am
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 05:08am
Quote (FredrikSnortare @ 17 May 2012 09:15)
En klasskompis bara :)


:hug:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 17 2012 07:26am
Quote (PlaaD @ 16 May 2012 22:15)
teh fuck?

E: Vill du ha tips om bloggande pm'a Little_Brother, han jobbar som fluffer och bloggar om det. Tror du kan få bra tips därifrån!


fake.

Jobbar med PlaaDs mor, endast kvällstid dock.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 17 2012 07:27am
Quote (Litttle_Brother @ 17 May 2012 15:26)
True
Blir jobbad av turkar bakom McD på kvällarna dessutom


Ah glömde det!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 17 2012 07:29am
Quote (PlaaD @ 17 May 2012 15:27)
Quote (Litttle_Brother @ 17 May 2012 15:26)
fake.

Jobbar med PlaaDs mor, endast kvällstid dock.

Ah glömde det!


Np! :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll