Quote (Nickeee @ 16 May 2012 15:35)
måndagsexemplar?
kan ju inte vara nätagget heller som inte orkar trycka nog mkt juice, för det ska väl ändå räcka?
annnars kan du ju besök nån datorfirma och hör med dom.
kollade lite fort med grafikkort + agg äre inte så att du måste dela på 8-pins ?
detta

men inna prova plocka isär och gör om

du kanske gjorde fel första gången

Quote (SpAz. @ 16 May 2012 15:12)
dessvärre "no signal detected" även efter att jag satt i och ur kortet

dvi till hdmi?
This post was edited by Intenso8 on May 16 2012 07:49am