d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Datorköp (igen) - Stationärt Denna Gången > 6500-8000kr
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 11 2012 02:50pm
moderkort är superviktigt att ha ett bra

inte asrock t ex för det är dynga

asus eller msi är ok
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 11 2012 02:51pm
Quote (xpd-trader @ May 11 2012 08:50pm)
moderkort är superviktigt att ha ett bra

inte asrock t ex för det är dynga

asus eller msi är ok


Asrock är inte skrot...
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 11 2012 02:53pm
Quote (SyB_BaM @ 11 May 2012 21:51)
Asrock är inte skrot...


Han trollar.
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 11 2012 02:53pm
Quote (SyB_BaM @ 11 May 2012 22:51)
Asrock är inte skrot...



fittskit är vad det är

troo stori
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 12 2012 05:12am
ty input
vilken ska jag beställa hem? :cry: ska jag kopiära privöt windows? *y*
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 12 2012 07:53am
Quote (SpAz. @ 12 May 2012 13:12)
ty input
vilken ska jag beställa hem? :cry: ska jag kopiära privöt windows? *y*




ikke köpe imo...
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 12 2012 08:17am
Quote (c00kie_m0nster @ 12 May 2012 15:53)
ikke köpe imo...

tänkte väl det, är det svarta nedladdningsmarknaden som gäller eller låna av en kompis o installera?!




Är detta paket kompatibelt med varandra? isf har jag bestämt mig :thumbsup:
http://www.inet.se/kundvagn/visa/1727798/2012-04-25
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 12 2012 08:22am
Quote (SpAz. @ 12 May 2012 15:17)
tänkte väl det, är det svarta nedladdningsmarknaden som gäller eller låna av en kompis o installera?!




Är detta paket kompatibelt med varandra? isf har jag bestämt mig :thumbsup:
http://www.inet.se/kundvagn/visa/1727798/2012-04-25


Alldeles för dålig processor för grafikkortet.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 12 2012 09:14am
Quote (snoramej @ 12 May 2012 16:22)
Alldeles för dålig processor för grafikkortet.

jaså, varför det?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 12 2012 09:39am
Quote (SpAz. @ 12 May 2012 17:14)
jaså, varför det?


är det inte nåt om man har för bra grafikkort så hänger inte processorn med och prestandan går ner.
något i den stilen, brukar väl kallas bottleneck?
gäller att ha grafikkort och cpu i samma klass för bättre prestanda.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll