Quote (SpAz. @ 12 May 2012 17:14)
jaså, varför det?
är det inte nåt om man har för bra grafikkort så hänger inte processorn med och prestandan går ner.
något i den stilen, brukar väl kallas bottleneck?
gäller att ha grafikkort och cpu i samma klass för bättre prestanda.