Quote (Makta @ 9 May 2012 20:32)
27-28 Juli kommer jag att befinna mig på kuggnäs utanför Jönköping tillsammans med massa andra drägg/fyllon/trevligt/otrevligt folk!
Vad händer den 27-28 Juli frågar ni er? Jo! Ultima Thule gör sin sista spelning någonsin och självklart så måste man dit och se denna! "Men Ultima Thule suger ju!" Nej.. Du suger!
Raus!
hade jag bott närmare hade jag lätt åkt dit!
väcker en massa minnen då man satt där med lill bergsprängaren och poppade ultima thule.. 94/95 nån gång!
vill minnas att de gick på radion på den tiden också
E/ står de dock en massa äckel i jobbar dojjer och rakad skalle och slusk brudar som luktar folköl & snus så.. nej tack
This post was edited by Chefen on May 9 2012 08:11pm