d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nu Har Ni Eran Chans Att Träffa Der Fuhrer!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 9 2012 03:34pm
Eftersom jag bor i Skåne så kan jag ju gå ut på facebook och berätta för mina invandrarkompisar att det skall resas en ny Moské vid det datumet på den platsen.

Vad säger du Makta? B)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 9 2012 03:36pm
Quote (umade @ 9 May 2012 23:34)
Eftersom jag bor i Skåne så kan jag ju gå ut på facebook och berätta för mina invandrarkompisar att det skall resas en ny Moské vid det datumet på den platsen.

Vad säger du Makta? B)


challenge accepted
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 9 2012 03:36pm
Quote (umade @ 9 May 2012 22:34)
Eftersom jag bor i Skåne så kan jag ju gå ut på facebook och berätta för mina invandrarkompisar att det skall resas en ny Moské vid det datumet på den platsen.

Vad säger du Makta? B)


Med tanken på alla kyrkor i Jönköping blir det nog krig mellan kristna och muslimer.. Sounds fun? >:D
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 9 2012 03:41pm
Roligaste twittern jag sett

http://twitter.com/#!/DrottningSilwia
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
May 9 2012 04:48pm
Quote (Jewhannes @ May 9 2012 09:57pm)
håller mig nog så långt borta som jag kan


/thread
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 9 2012 08:08pm
Quote (Makta @ 9 May 2012 20:32)
27-28 Juli kommer jag att befinna mig på kuggnäs utanför Jönköping tillsammans med massa andra drägg/fyllon/trevligt/otrevligt folk!

Vad händer den 27-28 Juli frågar ni er? Jo! Ultima Thule gör sin sista spelning någonsin och självklart så måste man dit och se denna! "Men Ultima Thule suger ju!" Nej.. Du suger!

Raus!




hade jag bott närmare hade jag lätt åkt dit!

väcker en massa minnen då man satt där med lill bergsprängaren och poppade ultima thule.. 94/95 nån gång!

vill minnas att de gick på radion på den tiden också


E/ står de dock en massa äckel i jobbar dojjer och rakad skalle och slusk brudar som luktar folköl & snus så.. nej tack

This post was edited by Chefen on May 9 2012 08:11pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 9 2012 09:45pm
Quote (Litttle_Brother @ 9 May 2012 23:27)
xD



xD



xD


HAHAHAHHAHAHAHAHAH

LOL 10/10! HAHAHAH

Stämmer ju perfekt xD



HAHAHAHHAHAHAHAHAH

LOL 10/10! HAHAHAH

Stämmer ju perfekt xD



HAHAHAHHAHAHAHAHAH

LOL 10/10! HAHAHAH

Stämmer ju perfekt xD
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 10 2012 01:55am
Quote (Chefen @ 10 May 2012 02:08)
hade jag bott närmare hade jag lätt åkt dit!

väcker en massa minnen då man satt där med lill bergsprängaren och poppade ultima thule.. 94/95 nån gång!

vill minnas att de gick på radion på den tiden också


E/ står de dock en massa äckel i jobbar dojjer och rakad skalle och slusk brudar som luktar folköl & snus så.. nej tack


Nu låter du jävligt gammal ska du veta ;)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 10 2012 02:35am
Quote (Jewhannes @ 9 May 2012 22:57)
håller mig nog så långt borta som jag kan


Quote (nejnej @ 10 May 2012 00:48)
/thread


+1

Please correct the following errors:
You must enter a message.
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
May 10 2012 08:21am
Quote (Makta @ May 9 2012 08:32pm)
27-28 Juli kommer jag att befinna mig på kuggnäs utanför Jönköping tillsammans med massa andra drägg/fyllon/trevligt/otrevligt folk!

Vad händer den 27-28 Juli frågar ni er? Jo! Ultima Thule gör sin sista spelning någonsin och självklart så måste man dit och se denna! "Men Ultima Thule suger ju!" Nej.. Du suger!

Raus!


ofta sista spelningen :O fan att man inte har cash annars hade ja lätt dragit ditt !
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll