d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hej Stockholm ^^
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
May 6 2012 03:58pm
enjoy i finstan
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 6 2012 04:04pm
vart ner 2 vänder förra månaden och hämtat bilar, och varje gång man väl sitter där och ser uppsala skylten blir man lika glad varje gång!


kan säga 2 extremt manliga saker jag såg dom få timmarna jag va där :)

först såg ja en mc snubbe, smällfet (~150-170 kg) pipskägg och tatueringar överallt, aa såg lagomt hårdkokt ut till han började snacka ''aa meeen fööör fan så kan man vääääl innnntee gjöööra?!'' men en klen kvinno stämma

andra saken jag la märke till va en betongarbetare som stod på T centralen haha... hörde bara snabbt medans jag gick förbi ''aa sicken jääkla lirare asså! aaa alltså aa, sååå kan man inte säga alltså''

otroligt manligt B)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 7 2012 02:55am
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 7 2012 06:29am
kvinnorna här är tror att de har rättigheter
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 7 2012 06:30am
Quote (n1ghtm4r3 @ 6 May 2012 22:54)
har inget körkort så kan inte ta me traktorn ner =/ Tror inte jag få ta me den som handbagage på flyget heller :o


Birthday: 30 Sep 1986 (Male)

:huh:

Quote (R4mses @ 7 May 2012 14:29)
kvinnorna här är tror att de har rättigheter

prata du bra sverige?

This post was edited by Intenso8 on May 7 2012 06:33am
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 7 2012 07:13am
Quote (Intenso8 @ May 7 2012 12:30pm)
Birthday: 30 Sep 1986 (Male)

:huh:


prata du bra sverige?


oj nej
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 7 2012 12:00pm
Yo Stockholmare här, säg plats och tid jag kommer med brushor och kuttar..

gick genom gamla stan idag och såg lite emo's osv
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll