vart ner 2 vänder förra månaden och hämtat bilar, och varje gång man väl sitter där och ser uppsala skylten blir man lika glad varje gång!
kan säga 2 extremt manliga saker jag såg dom få timmarna jag va där

först såg ja en mc snubbe, smällfet (~150-170 kg) pipskägg och tatueringar överallt, aa såg lagomt hårdkokt ut till han började snacka ''aa meeen fööör fan så kan man vääääl innnntee gjöööra?!'' men en klen kvinno stämma
andra saken jag la märke till va en betongarbetare som stod på T centralen haha... hörde bara snabbt medans jag gick förbi ''aa sicken jääkla lirare asså! aaa alltså aa, sååå kan man inte säga alltså''
otroligt manligt