Quote (Fil @ 4 May 2012 20:12)
En jag gjorde lumpen med berättade att han runkat av en av sina kompisar med en pannkaka vid tillfälle.
Vissa kretsar har bara sjukare saker för sig än andra.
lol vad i helvete.
@Poll, nej det är väl inte direkt bögigt egentligen haha. fast jag har aldrig haft en sån trekant.
men Dubbelpenetrerar man i samma hål borde man ju behöva vara bisexuell åtminstone för att inte "äcklas" som jag förstår det att alla som är hetero känner gentemot samma kön?
Ni som är helt hundra hetero, får ni kräkreflexer om ni skulle kolla på bögporr ex. eller tänker på det, eller är det liksom sexuellt neutralt? "mehh"?
Quote (SCXiao @ 4 May 2012 20:18)
Jag har helt ärligt en bekant som anser att det är inget homosexuellt med en avsugning två vänner emellan, vettefan om han är seriös eller inte och jag vill fanimej inte få reda på det :|
Så vida inte penisen är slak och han gillar att ha kotte i munnen pga smakmässiga skäl eller något annat så är det ju tämligen homo att ge / få oralsex av en kille / till en kille som kille.
Sen om man bara ser det sexuella i det och inte kan kära ner sig i en kille det är en annan sak, men det är definitivt inte hetero för mig.
This post was edited by SpAz. on May 4 2012 02:07pm