d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Vill Du Ha?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
May 4 2012 01:08pm
Quote (Nickeee @ 4 May 2012 20:13)
säger väl det mesta.
huehue


xD

och enligt honom heter det "negrar" och "negerBULLAR" och inte bollar!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 4 2012 02:10pm
Om snubben i glasskiosken säger "vill du ha en piggelin" så tror jag inte att jag ska få den gratis, som filip redan sagt, hehe.

men i de flesta scenarion; tveklöst gratis.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 4 2012 03:34pm
Quote (RistVaLL @ 4 May 2012 21:08)
xD

och enligt honom heter det "negrar" och "negerBULLAR" och inte bollar!


... negerbullar låter ju helt jävla insane.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 4 2012 03:55pm
Quote (Nickeee @ 4 May 2012 23:34)
... negerbullar låter ju helt jävla insane.

hahaha av någon anledning så skrattade jag högt rakt ut när jag läste detta^
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 5 2012 02:38am
Quote (RistVaLL @ 4 May 2012 21:08)
xD

och enligt honom heter det "negrar" och "negerBULLAR" och inte bollar!


han kanske vill ha en mumsig negrarkulor :O
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 5 2012 02:40am
Beror på vem som frågar

Om min mor frågar om jag vill ha glass förväntar jag mig en gratis glass

om snubben på sleven frågar om jag vill ha glass förväntar jag mig att jag måste betala för den

om yxmicke på södermalm frågar om jag vill ha glass förväntar jag mig fet balle i analkanalen

This post was edited by Svartermetalisk on May 5 2012 02:40am
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
May 5 2012 02:46am
Varför allt detta hat mot Skåningar? :(
OnT: Beror helt på sammanhang.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 5 2012 02:49am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2012 10:40)
Beror på vem som frågar

Om min mor frågar om jag vill ha glass förväntar jag mig en gratis glass

om snubben på sleven frågar om jag vill ha glass förväntar jag mig att jag måste betala för den

om yxmicke på södermalm frågar om jag vill ha glass förväntar jag mig fet balle i analkanalen


Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 5 2012 09:46am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2012 08:40)
Beror på vem som frågar

Om min mor frågar om jag vill ha glass förväntar jag mig en gratis glass

om snubben på sleven frågar om jag vill ha glass förväntar jag mig att jag måste betala för den

om yxmicke på södermalm frågar om jag vill ha glass förväntar jag mig tjack i glassen




hehe
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 5 2012 10:21am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2012 10:40)
Beror på vem som frågar

Om min mor frågar om jag vill ha glass förväntar jag mig en gratis glass

om snubben på sleven frågar om jag vill ha glass förväntar jag mig att jag måste betala för den

om yxmicke på södermalm frågar om jag vill ha glass förväntar jag mig fet tjackballe i ansiktet, smetandes sagge och sedan en tumme i röven




Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll