d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Provianter
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
May 2 2012 12:25pm
Koffeintabletter och gås.
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 2 2012 12:33pm
knark. massor med knark.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 2 2012 12:40pm
3st Pepsi (kompispris på ica och cykel på köpet) och tre påsar popcorn
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 2 2012 12:53pm
1.5 Liter cola
1 70cl JD¨

=

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 2 2012 12:55pm
Quote (Kerzhakov @ 2 May 2012 20:53)
1.5 Liter cola
1 70cl JD¨

=

http://i46.tinypic.com/1zxusk0.jpg


när jag såg bilden först tänkte jag, vafan är det för mesiga drinkpinnar..
Nu
fack det var sugrör:D
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 2 2012 12:55pm
Quote (c00kie_m0nster @ May 2 2012 07:55pm)
när jag såg bilden först tänkte jag, vafan är det för mesiga drinkpinnar..
Nu
fack det var sugrör:D


Haha, har inge drinkpinnar som går att använda till denna gudomliga drink, dom sjunker bara ner
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll