d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Har Du Mc? > Se Upp Med Bmw
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 2 2012 09:08am
Quote (Fil @ 2 May 2012 16:06)
Ja, håller med


Inte upplevt bussen alltså? Har råbånge där 50% av gångerna jag åker, skitdålig fjädring och gropiga vägar, hemskt.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 2 2012 09:19am
Quote (Fil @ 2 May 2012 16:41)
Jasså?



Hur kan du säga att det inte går när det hänt mig regelbundet? I din lilla värld går det kanske inte.
Själv lyckades jag ta mig hem med halvbånge, askåt, i typ ett halvårs tid när jag arbetade tvåskift


Tror du sitter fel, man ska inte styra in sadel i anus utan man ska sitta lätt på den.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 2 2012 09:22am
Quote (Jewhannes @ 2 May 2012 17:19)
Tror du sitter fel, man ska inte styra in sadel i anus utan man ska sitta lätt på den.


Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 2 2012 09:23am
Quote (Jewhannes @ 2 May 2012 16:19)
Tror du sitter fel, man ska inte styra in sadel i anus utan man ska sitta lätt på den.


loool
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
May 2 2012 10:51am
mc blir de snart för mej ;) fast ska ha en ktm exc 525 sm iställe för sport hoj ^^
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 2 2012 10:56am
Quote (EkstranD @ 2 May 2012 17:51)
mc blir de snart för mej ;) fast ska ha en ktm exc 525 sm iställe för sport hoj ^^


Tänker du bara köra i stan eller?

Annars är det rätt värdelöst, allt över 4-5 mil är plågsamt.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 2 2012 11:04am
Quote (snoramej @ 2 May 2012 18:56)
Tänker du bara köra i stan eller?

Annars är det rätt värdelöst, allt över 4-5 mil är plågsamt.


vad har du kört för skit cyklar :P ktms 450 smr går för jäkla fint på motorväg kör nästan varje dag till jobbet (7.5 mil~)

This post was edited by Intenso8 on May 2 2012 11:08am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 2 2012 11:11am
Quote (Intenso8 @ 2 May 2012 18:04)
vad har du kört för skit cyklar :P ktms 450 smr går för jäkla fint på motorväg kör nästan varje dag till jobbet (7.5 mil~)


Testat köra en riktig landsvägshoj?
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 2 2012 11:13am
Quote (EkstranD @ 2 May 2012 18:51)
mc blir de snart för mej ;) fast ska ha en ktm exc 525 sm iställe för sport hoj ^^


fin hoj det där..men varför inte husa eller 530in?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 2 2012 11:16am
Quote (Jewhannes @ May 2 2012 04:19pm)
Tror du sitter fel, man ska inte styra in sadel i anus utan man ska sitta lätt på den.


xDDDDD

Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll