Quote (Fil @ 2 May 2012 16:41)
Jasså?
Hur kan du säga att det inte går när det hänt mig regelbundet? I din lilla värld går det kanske inte.
Själv lyckades jag ta mig hem med halvbånge, askåt, i typ ett halvårs tid när jag arbetade tvåskift
Tror du sitter fel, man ska inte styra in sadel i anus utan man ska sitta lätt på den.