Quote (Ekaan @ May 2 2012 06:39pm)
<-- sorc om man får lololololol
men vi ska väl köra på idag elleR?
Ja vi ska köra på idag.
Så som det ser ut nu är vi fullt, men man vet ju aldrig med folk. Lägg till mig på skype. Vi kan liksom inte vänta in 3 pers om dem är 2 timmar sena.
Dock har vi ingen tid, men ja antar att vi kör när allt är resetat och klart