d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Team Gammelsmurfarna > Casual Ladder Reset Team
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 1 2012 03:17pm
Gl hf, ska tyvärr inte köra nå ladder reset.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 1 2012 03:31pm
Quote (Litttle_Brother @ 1 May 2012 23:17)
Gl hf, ska tyvärr inte köra nå ladder reset.


axfood kallar.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 1 2012 03:36pm
Quote (Nickeee @ 1 May 2012 23:31)
axfood kallar.


Mm, helt rätt.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 1 2012 10:40pm
Quote (Spetch @ 1 May 2012 23:13)
Spetch - Paladin
Xiao - Sorc
Bawsen - Barbar
Fotot - Amazon
Orvar - Sorc


Iso more!


Eftersom jag har namnet Iceland så reserverar jag självklart cold sorc
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
May 2 2012 05:46am
<-- sorc

om ni behöver :)
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 2 2012 06:56am
Någon måste ju kötta druid för oak :(
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 2 2012 09:10am
Spetch - Paladin
Xiao - Sorc
Bawsen - Barbar
Fotot - Amazon
Orvar - Sorc
Ekstrand - sorc
Spetchkompis- Vet ej
Spetchkompis bror - Vet ej

This post was edited by Spetch on May 2 2012 09:13am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 2 2012 10:23am
Alla kan lägga till spetchstatus på skype och skriva ert nick i requesten.
Även om ni inte vill vara med att prata så kan vi använda det som en chatt där vi skriver game name, account name osv.


:)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 2 2012 10:39am
<-- sorc om man får lololololol
men vi ska väl köra på idag elleR?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 2 2012 10:40am
Quote (Ekaan @ May 2 2012 06:39pm)
<-- sorc om man får lololololol
men vi ska väl köra på idag elleR?


Ja vi ska köra på idag.
Så som det ser ut nu är vi fullt, men man vet ju aldrig med folk. Lägg till mig på skype. Vi kan liksom inte vänta in 3 pers om dem är 2 timmar sena.
Dock har vi ingen tid, men ja antar att vi kör när allt är resetat och klart
Go Back To Svenska Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll