d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Valborg! > Käranån!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 1 2012 06:15am
Ölgolf!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 1 2012 07:19am
Tog ~4 öl, skrattade sedan åt hur packade några av vännerna va.
Ruskigt kul kväll overall.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 1 2012 08:20am
Gick ut sent. Svepte lite dricka. Min granne fick med sig min dricka från parken. Gick hem och nörda fram tills 2 på natten då samma granne dök upp fullare än fullast och somna på min soffa då han inte kom in i sin lägenhet. :lol: Was bad :angry:
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
May 1 2012 08:31am
Quote (Orvar @ May 1 2012 12:48pm)
u like monster too? :drool:

Trodde jag var ensam ^.^


Ofc ^^
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
May 1 2012 08:48am
Quote (Makta @ May 1 2012 03:20pm)
Gick ut sent. Svepte lite dricka. Min granne fick med sig min dricka från parken. Gick hem och nörda fram tills 2 på natten då samma granne dök upp fullare än fullast och somna på min soffa då han inte kom in i sin lägenhet. :lol: Was bad :angry:


utnyttjade du hans anus då?
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
May 1 2012 09:02am
civilpolis tog min dricka

annars var det väl kul (hade jag inte druckit ur den hade jag fått behålla -.-)
e: sa han

This post was edited by ImoK on May 1 2012 09:02am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 1 2012 09:30am
Quote (ImoK @ 1 May 2012 16:02)
civilpolis tog min dricka

annars var det väl kul (hade jag inte druckit ur den hade jag fått behålla -.-)
e: sa han


Föt några år sedan var det en asiatisk polis som tog min öl så fort jag öppnade den. Han ignorerade alla minderåriga och gick efter mig 24/7. Efter 4 öl blev jag lack och sa "Du hatar mig bara för att jag är svart!!" Hans ansiktsuttryck var legendariskt och han gick därifrån strax efter :lol:

Och så länge du inte har öppnat/dricker så tar dom inte öl/spriten ifrån dig.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 1 2012 09:41am
Quote (Makta @ 1 May 2012 17:30)
Föt några år sedan var det en asiatisk polis som tog min öl så fort jag öppnade den. Han ignorerade alla minderåriga och gick efter mig 24/7. Efter 4 öl blev jag lack och sa "Du hatar mig bara för att jag är svart!!" Hans ansiktsuttryck var legendariskt och han gick därifrån strax efter :lol:

Och så länge du inte har öppnat/dricker så tar dom inte öl/spriten ifrån dig.


Kan man inte få böter för att man dricker offentligt dessutom? Jag vet att en arbetskamrat fick böter för något med alkohol och allmänt, dock inte en aning om exakt vad det var.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 1 2012 10:06am
var i Uppsala hela dagen, sjukt kul!
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 1 2012 10:06am
Quote (PlaaD @ 1 May 2012 16:41)
Kan man inte få böter för att man dricker offentligt dessutom? Jag vet att en arbetskamrat fick böter för något med alkohol och allmänt, dock inte en aning om exakt vad det var.


man kan få 500kr i böter :b
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll