Quote (ImoK @ 1 May 2012 16:02)
civilpolis tog min dricka
annars var det väl kul (hade jag inte druckit ur den hade jag fått behålla -.-)
e: sa han
Föt några år sedan var det en asiatisk polis som tog min öl så fort jag öppnade den. Han ignorerade alla minderåriga och gick efter mig 24/7. Efter 4 öl blev jag lack och sa "Du hatar mig bara för att jag är svart!!" Hans ansiktsuttryck var legendariskt och han gick därifrån strax efter

Och så länge du inte har öppnat/dricker så tar dom inte öl/spriten ifrån dig.