d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Är Det Karaoke Eller??
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 02:25pm
lol dodgar du?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 02:27pm
l ol d0 dodgar!!! vilken kärring!

jag fick 1625 poäng och tondöv xDtydligen så har marcvus sjöngt baby med justin bieber hahahahahhahahahahaha

This post was edited by Intenso8 on Apr 30 2012 02:31pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 02:36pm
jaha klockan är 22:35 och jag är bäst! vill itne skryta men jag är bäst! och jag ogillar homosexuella
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 02:38pm
jaha? ingen som vill utma proffset elr?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 02:40pm


This post was edited by Intenso8 on Apr 30 2012 02:41pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 02:43pm
skitsamma jag drar mig!

ut och tända på brasan och vänta på folket!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 30 2012 03:06pm
Jag värmer upp sångrösten atm
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 30 2012 03:44pm
Quote (Intenso8 @ 30 Apr 2012 22:27)
l ol d0 dodgar!!!  vilken kärring!

jag fick 1625 poäng och tondöv xDtydligen så har marcvus sjöngt baby med justin bieber hahahahahhahahahahaha


Ja, ville ju börja med favoritlåten <3
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 30 2012 04:05pm
körde med den där på fredagen.. :D som tur är jag tondöv o tävlar battlar inte.. alla highscoren på mitt konto bestod av mina vänner :D
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 30 2012 05:11pm
Sätt på mic , tryck play på youtube

Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll