d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Valborg
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 10:07am
måste nog välja lite av varje alternativ.

har fixat några träd och göra brasa av sen blir supa med jobbar kompisar och några grannar.

slutar väl med att vi tar ut allt ur garaget och leker runt :P
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Apr 30 2012 10:36am
Ska sitta hemma, ensam, kolla på svt2 och gnälla över att jag inte har något att göra \o/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 30 2012 11:02am
Sitta hemma cuz work tomorrows

Finns inget som heter "röda dagar" på min arbetsplats

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 30 2012 11:08am
Quote (Svartermetalisk @ 30 Apr 2012 19:02)
Sitta hemma cuz work tomorrows

Finns inget som heter "röda dagar" på min arbetsplats


:comfort:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 30 2012 11:27am
Quote (PlaaD @ Apr 30 2012 06:08pm)
:comfort:


:hug:

Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 30 2012 01:45pm
Träna och bara fisa hemma.. hatar att festa på valborg. Alla amatörfestare är ute och härjar då
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 30 2012 01:51pm
Quote (CraZeeY @ Apr 30 2012 07:45pm)
Träna och bara fisa hemma.. hatar att festa på valborg. Alla amatörfestare är ute och härjar då


det är ju då man kan knulla småflickor som festar för första gången
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 30 2012 01:56pm
Quote (R4mses @ Apr 30 2012 08:51pm)
det är ju då man kan knulla småflickor som festar för första gången


Eller så skiter man i småflickor och tar de mer erfarna B)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 30 2012 02:02pm
Kämpa united!
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 30 2012 02:18pm
Quote (CraZeeY @ Apr 30 2012 07:56pm)
Eller så skiter man i småflickor och tar de mer erfarna B)


jag får inte ett skit så jag ska inte säga nåt
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll