d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Reset Team Ladder
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Apr 30 2012 07:07am
Quote (Pissboss3 @ 30 Apr 2012 11:39)
Så med andra ord letar ni folk som är arbetslösa? :D


vem som helst kan ju joina.. men verkar som ingen vill så ja får försöka hitta någonstans att joina

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 30 2012 08:16am
Quote (Pissboss3 @ Apr 30 2012 01:13pm)
Eller så är man ärlig:

Tjena bawsen, Diablo har ladder reset, händer väldigt sällan, så tar ledigt i 2 dagar, Får jag lön iaf?
mvh Pissboss3


Ja har redan försökt..... Ja blev tittad på som om jag vore dum i huvudet....
Men jag letar efter folk med jobb och liv som vill casual spela reseten :)

This post was edited by Spetch on Apr 30 2012 08:17am
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 30 2012 08:40am
Quote (Spetch @ 30 Apr 2012 06:16)
Ja har redan försökt..... Ja blev tittad på som om jag vore dum i huvudet....
Men jag letar efter folk med jobb och liv som vill casual spela reseten  :)


Isf är jag nog på! :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Apr 30 2012 09:45am
Quote (Spetch @ 30 Apr 2012 16:16)
Ja har redan försökt..... Ja blev tittad på som om jag vore dum i huvudet....
Men jag letar efter folk med jobb och liv som vill casual spela reseten  :)


:hello:

Jag spelar gärna med en grupp casuals den här säsongen, kommer vara hemma senast 18:00 och spela 4-5 timmar onsdag-torsdag. Sen kan jag nöta 24/7 i helgen :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 1 2012 02:11am
Hade varit soft, men lirar inte längre :(
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 1 2012 11:52am
Vilken tid börjar det då?


Quote (SCXiao @ Apr 30 2012 05:45pm)
:hello:

Jag spelar gärna med en grupp casuals den här säsongen, kommer vara hemma senast 18:00 och spela 4-5 timmar onsdag-torsdag. Sen kan jag nöta 24/7 i helgen :)



Kommer ha samma tider. Vi kör tsm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 1 2012 12:24pm
så ska vi köra något eller ?=D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 1 2012 12:25pm
Quote (Spetch @ May 1 2012 06:52pm)
Vilken tid börjar det då?





Kommer ha samma tider. Vi kör tsm


Kommer nog se ut så för mig med :) fast skola då

Joinar gärna om det inte blir något med orvars
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 1 2012 01:02pm
Quote (Orvar @ May 1 2012 08:25pm)
Kommer nog se ut så för mig med :) fast skola då

Joinar gärna om det inte blir något med orvars


Okok!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll