Quote (Pissboss3 @ Apr 30 2012 01:13pm)
Eller så är man ärlig:
Tjena bawsen, Diablo har ladder reset, händer väldigt sällan, så tar ledigt i 2 dagar, Får jag lön iaf?
mvh Pissboss3
Ja har redan försökt..... Ja blev tittad på som om jag vore dum i huvudet....
Men jag letar efter folk med jobb och liv som vill casual spela reseten
This post was edited by Spetch on Apr 30 2012 08:17am