Quote (PhearCIII @ Apr 26 2012 06:46pm)
Det har inte funnits så länge, de kom upp i mars

då va det inte så konstigt då...

Quote (Nickeee @ Apr 26 2012 06:46pm)
jaaa.
detta subforum har inte funnits sen 06 dock ;p
svårt för oss att hitta alla svenskar på forumet och visa dom denna del, som förövrigt inte är allt för svår att hitta
men välkommen.
nej den va inte alls svår att hitta. har bara inte haft anledning att leta tidigare.