d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > åh Ett Svenskt Forum.
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 26 2012 12:48pm
Välkommen, är bäst här.

Hejdå
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Apr 26 2012 12:50pm
Quote (RickardAhl @ 26 Apr 2012 20:47)
ja


xD

tjenare...vi snacka för längesen på d2... har för mig du kände metmasken och printzz också eller hur?

This post was edited by K1NGEN on Apr 26 2012 12:51pm
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 26 2012 12:51pm
Quote (PhearCIII @ Apr 26 2012 06:46pm)
Det har inte funnits så länge, de kom upp i mars :)


då va det inte så konstigt då... :D
Quote (Nickeee @ Apr 26 2012 06:46pm)
jaaa.
detta subforum har inte funnits sen 06 dock ;p
svårt för oss att hitta alla svenskar på forumet och visa dom denna del, som förövrigt inte är allt för svår att hitta

men välkommen.


nej den va inte alls svår att hitta. har bara inte haft anledning att leta tidigare.
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 26 2012 12:51pm
Quote (K1NGEN @ Apr 26 2012 06:50pm)
xD

tjenare...vi snacka för längesen... har för mig du kände metmasken och printzz också eller hur?


stämmer jävligt bra. men det va bra längesedan isf... :P
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Apr 26 2012 12:52pm
Quote (RickardAhl @ 26 Apr 2012 20:51)
stämmer jävligt bra. men det va bra längesedan isf... :P


ja 3-5årsen antar jag om inte mer^^




This post was edited by K1NGEN on Apr 26 2012 12:52pm
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 26 2012 12:54pm
Quote (K1NGEN @ Apr 26 2012 06:52pm)
ja 3-5årsen antar jag om inte mer^^


jag gick med här då jag spelade med dem... så typ 6 år sedan :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 26 2012 01:22pm
Quote (Svartermetalisk @ 26 Apr 2012 19:46)
http://www.familjeliv.se/hem/kantboll/jag.ce9f515f7cb28b0f8d31efdf64c1168a.jpg




This post was edited by snoramej on Apr 26 2012 01:24pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 26 2012 01:28pm
Quote (snoramej @ Apr 26 2012 08:22pm)
http://img196.imageshack.us/img196/336/dogdogas.jpg


STARKT!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 26 2012 01:34pm
Tjena tjena, kul att det kommer lite mer folk hit :)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 26 2012 03:12pm
Quote (PlaaD @ Apr 26 2012 08:34pm)
Tjena tjena, kul att det kommer lite mer folk hit :)


Indeed!

Välkommen :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll