d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kan Nån Boosta Nm Non Ladder? > Skulle Va Snällt :)
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 26 2012 05:10am
Quote (snoramej @ 26 Apr 2012 13:08)
Älskar swesub ibland, speciellt när det kommer nya människor hit, allt handlar verkligen om första intrycket.. Om du är trevlig så är du välkommen, annars blir du mer eller mindre behandlad som skit för att du beter dig som en 13-årig skitunge.


Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 26 2012 05:34am
Quote (snoramej @ 26 Apr 2012 13:08)
Älskar swesub ibland, speciellt när det kommer nya människor hit, allt handlar verkligen om första intrycket.. Om du är trevlig så är du välkommen, annars blir du mer eller mindre behandlad som skit för att du beter dig som en 13-årig skitunge.


:hail: där fick du till den
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 26 2012 07:47am
jaaaaak behöver hjelp jenom normmall

jetttejettetesvårt ju





no-fake-edit


LOLOLOL

han nasar även här :)

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62016032&f=54&p=415080129#p415080129



This post was edited by xpd-trader on Apr 26 2012 07:54am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 27 2012 07:55am
Quote (snoramej @ Apr 26 2012 12:08pm)
Älskar swesub ibland, speciellt när det kommer nya människor hit, allt handlar verkligen om första intrycket.. Om du är trevlig så är du välkommen, annars blir du mer eller mindre behandlad som skit för att du beter dig som en 13-årig skitunge.


Är väl ganska uppenbart att det är så :unsure:
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll