Quote (snoramej @ Apr 26 2012 12:08pm)
Älskar swesub ibland, speciellt när det kommer nya människor hit, allt handlar verkligen om första intrycket.. Om du är trevlig så är du välkommen, annars blir du mer eller mindre behandlad som skit för att du beter dig som en 13-årig skitunge.
Är väl ganska uppenbart att det är så
