d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Serriösa Tack. > Inge Onödigt Skrivande
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Apr 26 2012 05:00am
1.61 fg. Ska du ha eller gubbjävel.
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 26 2012 07:50am






Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Apr 26 2012 07:56am
Har inte råd
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Apr 26 2012 08:24am
skaffa dig ett jobb
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 26 2012 08:28am
everybody say WEHO
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 26 2012 10:34am
Quote (c00kie_m0nster @ 26 Apr 2012 06:05)
Hmm, kan göra det.. Men det kostar.

Du ska.
Stå på ett ben
Utan tröja
Hålla upp en skylt med ditt jsp namn
Ha andra handen på näsan


Slänger in 50fg om du har med 3katter på bilden.
Member
Posts: 2,765
Joined: Jan 13 2009
Gold: 4,593.00
Apr 26 2012 12:25pm
Quote (c00kie_m0nster @ 26 Apr 2012 04:05)
Hmm, kan göra det.. Men det kostar.

Du ska.
Stå på ett ben
Utan tröja
Hålla upp en skylt med ditt jsp namn
Ha andra handen på näsan


Slänger också in 30fg+5x om du med spritpenna ritar penisar i ansiktet, du får 5fg per penis +30 som start (max 10st).
OBS, penis skall vara minst 5cm lång och pennan du målade med skall du tejpa fast på bröstet så jag ser att det är en spritpenna.

Lycka till!
Member
Posts: 1,494
Joined: Mar 5 2009
Gold: 0.00
Apr 26 2012 05:57pm
Quote (c00kie_m0nster @ Apr 26 2012 05:05am)
Hmm, kan göra det.. Men det kostar.

Du ska.
Stå på ett ben
Utan tröja
Hålla upp en skylt med ditt jsp namn
Ha andra handen på näsan


Jag slänger in 25fg om du även har ett par kalsonger på huvudet.

Edit: Även en bonus på 25fg om du har en halväten kebab m. bröd på bilden.

This post was edited by Millen91 on Apr 26 2012 06:03pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 27 2012 12:47am
Du stavar sämre än kungen
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 27 2012 12:51am
Quote (Fil @ Apr 27 2012 06:47am)
Du stavar sämre än kungen


detta. Har kungen akademisk utbildning förresten?
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll