d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Behöver Hjälp (döpa Katt)
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 25 2012 10:43am
Här e kungen, bara 1 dag gammal på bilden.
Det är den gråa som ligger på alla andra

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 25 2012 10:49am
Quote (Kerzhakov @ 25 Apr 2012 17:43)
Här e kungen, bara 1 dag gammal på bilden.
Det är den gråa som ligger på alla andra

http://i45.tinypic.com/a0h306.jpg


Bossen

Boss

Mannen
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 25 2012 10:50am
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Apr 25 2012 11:14am
myrus
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 25 2012 11:42am
Quote (snoramej @ 25 Apr 2012 18:35)
Glöm inte Pekka.


det är ingen passande kattnamn.
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 25 2012 11:44am
döp en till d0 iaf

resten kan heta

Sven-erik, Jörgen, Stefan eller Lol, Troll, Epic
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 25 2012 11:52am
Bailey

för hundarnas skull!


ont:
döp den när den väl kan springa, leka osv. Det är då man får dens personlighet


den ser ut som en riktig best den dära...

så hmm..
Dreadlord
Hulk
beast
best?
behemoth
chinger
etc


annars tycker jag "snelhest" vore bäst

This post was edited by ChingeR on Apr 25 2012 11:53am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 25 2012 11:54am
Kraken? :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 25 2012 11:59am
Quote (Orvar @ Apr 25 2012 06:54pm)
Kraken? :)


Rätt bra faktist då kraken är en av dom tuffaste i HoN.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll