d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Vad Tycker Ni Om Denna Låt?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 24 2012 04:24pm
Förjävligt, aldrig hört förut, hoppas jag aldrig hör igen. Men eftersom det är en ny låt (???) och sommaren är påväg, så lär det värsta ändå hända.. Hjärndött folk kommer spela det nånstans och jag lär höra det. Ska nog stanna hemma i sommar.
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 24 2012 04:27pm
Quote (berhemuli @ Apr 24 2012 10:24pm)
Förjävligt, aldrig hört förut, hoppas jag aldrig hör igen. Men eftersom det är en ny låt (???)  och sommaren är påväg, så lär det värsta ändå hända.. Hjärndött folk kommer spela det nånstans och jag lär höra det. Ska nog stanna hemma i sommar.


this is not a drive by
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 25 2012 03:56am
Quote (Litttle_Brother @ 25 Apr 2012 00:05)


^_^ i would do him
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 25 2012 08:33am
Typisk radiolåt ja, men just eftersom denna är en av vädligt få bra radiolåtar så valde jag att göra en topic om just denna :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll