Quote (berhemuli @ Apr 24 2012 10:24pm)
Förjävligt, aldrig hört förut, hoppas jag aldrig hör igen. Men eftersom det är en ny låt (???) och sommaren är påväg, så lär det värsta ändå hända.. Hjärndött folk kommer spela det nånstans och jag lär höra det. Ska nog stanna hemma i sommar.
this is not a drive by